بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: استقلال خوب نتیجه می‌گیرد ولی باید منتظر بازی‌های زیباتر هم از این تیم باشیم.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* برتری استقلال مقابل ماشین سازی؟

3 امتیاز این بازی خیلی مهم بود که برای استقلال حاصل شد. در پی برد‌هایی که تیم اخیراً به دست آورده این برد نیز خیلی مهم بود که تا روند خوب تیم ادامه پیدا کند. این پیروزی‌ها در روحیه تیم می‌تواند خیلی موثر باشد. از قبل بازی نیز از روی کاغذ گفته بودم که استقلال در این بازی کار سختی نخواهد داشت.

استقلال حتی در این بازی می‌توانست تعداد‌ گل‌های بیشتری به ثمر برساند. دست سرمربی ماشین‌سازی از لحاظ نفرات خالی بود و این تیم به خوبی نتوانست جابه‌جایی انجام بدهد. به هر حال گرفتن امتیاز در خانه  حریف خیلی مهم بود که توسط استقلال به دست آمد.

* بعد از تغییرات کادر فنی، وضعیت استقلال بهتر به نظر می‌رسد؟

هنوز 12 بازی دیگر تا پایان مسابقات مانده و هنوز منتظر انجام بازی‌های خیلی بهتر هم هستیم. الان مدیریت کمک می‌کند ولی در زمان محمود فکری خیلی مدیریت کمک نکرد. الان خوشبختانه تیم وضعیت بهتری پیدا کرده است. استقلال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد ولی باید منتظر بازی‌های زیباتر هم از این تیم باشیم.

در تیم نفرات به خوبی جا‌به‌جا شده‌اند و استقلال تقریباً به ثبات تاکتیکی رسیده است. بازیکنان جدید هم می‌توانند در ادامه به استقلال کمک کنند و کار‌ها بیشتر روی اصول پیش برود.

* جذب امین قاسمی‌نژاد؟

امین قاسمی‌نژاد زمانی که در پدیده آقای گل‌محمدی بود، بسیار بازیکن تاثیرگذری نشان می‌داد. من بازی‌های آن زمان پدیده را دنبال می‌کردم. این بازیکن سرعت انتقالش به زمین حریف با توپ و بدون توپ بسیار بالا بود و جزو بازیکنانی است که خیلی خوب خودش را به پشت محوطه جریمه حریف می‌رساند. این بازیکن از قدرت خوبی در ضربات شوت و سر بهره‌مند است. استقلال برای اینکه فشار تیم را روی دفاع حریف حفظ کند، به وجود این بازیکنان نیاز دارد. آرزو می‌کنم او موفق باشد و استقلال از این بازیکن بتواند نهایت استفاده را داشته باشد.

* جذب آرمان رمضانی از نظر عده‌ای عجیب به نظر می‌رسید؟

برای هر بازیکنی ممکن است یک فصل، فصل ایده‌آلش نباشد. الان استقلال در سه جام درگیر است. درست است که الان فاصله‌ بین بازی‌ها 7-6 روز است ولی وقتی بازی‌های آسیایی شروع شود، فاصله بازی‌ها به 3-2 روز می‌رسد و در این زمان تیم به بازیکنانی مانند رمضانی در مواقع ضروری احتیاج دارد تا بتواند در بازی‌های مستقیم به تیم کمک کنند.

* برای طی شدن مسیر درست استقلال به فرهاد مجیدی چه پیشنهادی دارید؟

مجیدی کم کم با تجربه‌تر می‌شود و فراز کمالوند هم فردی با تجربه است که در کنارش حضور دارد. نه فقط فرهاد مجیدی،‌ بلکه همه مربیان باید تمرکزشان روی تیم باشد و به فضای مجازی توجه نکنند. این گروه‌ها‌‌ی فضای مجازی محمود فکری را بیچاره کردند. فرهاد به این مسائل توجه نداشته باشد و فقط تمرکزش را روی کار و تیم بگذارد.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ 3 امتیاز شیرین دیگر از تبریز؛ استقلال و پایان باشکوه قرن با فرهاد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار