علیرضا اکبرپور

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: آبی پوشان در صورت همدل بودن تمام باشگاه و تیم می‌توانند به همراه مجیدی موفق شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، در خصوص شرایط استقلال در سال 1399، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* سال 99 برای استقلال با فکری به خوبی پیش نرفت؟

درست است این شروع خوب بود اما در ادامه فصل اتفاقاتی افتاد که باعث شد محمود فکری نتواند در استقلال بماند و با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر مجبور شد از سمت خود استعفا بدهد. در استقلال انتظارات بالاست و همه توقع موفقیت از این تیم دارند، اما محمود فکری نه تنها در بحث نتیجه‌گیری موفق نبود نتوانست بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارد. یک عامل دیگر نیز در این جدایی تاثیر داشت. او نتوانست حمایت هواداران را جلب کند، هواداران از وی انتقاد کردند و خودتان بهتر می‌دانید وقتی در استقلال رضایت هواداران را به همراه نداشته باشید نمی‌توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

* انتظارات هواداران بالا بود؟

هواداران استقلال چند سالی است طعم قهرمانی را نچشیده‌اند و لحظه‌شماری می‌کنند تا تیم محبوبشان به موفقیت برسد، قهرمانی‌های پرسپولیس موجبات ناراحتی آنها را فراهم کرده است. استقلال در روزهای ابتدایی استراماچونی نتیجه نمی‌گرفت اما خوب فوتبال بازی می‌کرد و روند این تیم حکایت از این داشت که آنها در آینده به موفقیت خواهند رسید.

* فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق باشد؟

انتخاب خوبی صورت گرفت و اثرات این انتخاب در این 3 بازی نشان داده شد. مجیدی شناخت خوبی از نفرات این تیم دارد زیرا با آنها کار کرده است، با آمدن مجیدی، یک شوک مثبت به استقلال وارد شد. استقلال نشان داد که با آمدن مجیدی، دوباره احیا شده است و شرایط بحرانی را سپری کرده، حالا باید همه از مجیدی حمایت کنند تا این تیم بتواند پس از شرایط سختی که پشت سر گذاشته، موفق بوده و کادر فنی به آنچه که مورد نظرش است، دست پیدا کند.

* برای تیم شانس قهرمانی قائل هستید؟

من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و در سخت‌ترین وضعیت‌ها هم قرار گرفتیم. قطعا استقلال می‌تواند قهرمان شود. ما قهرمانی را از دست نداده‌ایم و فاصله کمی با صدر جدول داریم که قابل جبران است. به طور حتم با آمدن مجیدی و یک دست شدن اعضای هیئت مدیره و حمایت از مجیدی، استقلال می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هجدهم لیگ برتر/ 3 امتیاز شیرین دیگر از تبریز؛ استقلال و پایان باشکوه قرن با فرهاد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار