ناصر فریاد شیران

مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) گفت: متاسفانه برخی دلالان و واسطه‌ها در تماس‌هایی غیرحرفه‌ای با بازیکنان رده‌های پایه استقلال، تمرکز آن‌ها را بهم ریخته‌اند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، ضمن تبریک سال نو به مردم ایران به خصوص هواداران استقلال، درباره وضعیت تیم‌های پایه استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* وضعیت آکادمی و تیم های پایه؟

به تمام اعضای کادرهای فنی و عوامل زحمت کش تیم‌های پایه استقلال خسته نباشید می‌گویم. حاصل زحمات این عزیزان، قهرمانی تیم امید و نایب قهرمانی تیم نوجوانان استقلال بوده است. ضمن اینکه دو تیم نونهالان و جوانان هم در حال رقابت هستند و ان‌شاءالله آن‌ها هم مقامی شایسته را در پایان فصل کسب کنند. همانطور که می‌دانید ما کاری اساسی در آکادمی انجام دادیم و 4 دربی رده پایه را بردیم که در تاریخ بی سابقه بوده است.

از مدیران قبلی آکادمی تشکر می‌کنم که در اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند. با حمایت آقای دکتر مددی کارهای بزرگی انجام داده‌ایم ولی من کمتر از 30 درصد از عملکردمان راضی هستم. برنامه‌های خوبی برای استعدادیابی و تغیرات در برخی کادرهای فنی جهت انجام کارهای بزرگتر در سال پیش روی در دستور کار قرار داده‌ایم.

متاسفانه برخی دلالان و واسطه‌ها در تماس‌هایی غیرحرفه‌ای با بازیکنان رده‌های پایه استقلال، تمرکز آن‌ها را بهم ریخته‌اند.اسامی و باشگاه‌هایی که با بازیکنان فنی و مستعد و آینده دار رده‌های پایه استقلال تماس گرفتند را دارم. بازیکنانی که سرمایه و آینده استقلال را تضمین خواهند کرد. اگر باشگاهی خواهان جذب بازیکنان جوان استقلال است، می تواند با باشگاه و مدیریت باشگاه این موضوع را مطرح کنند. به این دلال‌ها و باشگاه‌ها به جد هشدار می‌دهم که اگر مجددا با بازیکنان ما تماس بگیرند، مجبور خواهم شد اسامی واسطه‌ها و دلال مربی‌ها را رسانه‌ای کنم و آن‌ها را رسوا کنم و به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال  شکایت کنیم.

* صحبت پایانی؟

از تمام پیشکسوتانی که در ماه‌های گذشته در محل آکادمی حضور پیدا کردند و به بازیکنان روحیه دادند و یا تلفنی بنده را مورد تفقد قرار دادند هم تشکر می‌کنم. از پیشکسوتانی هم که از من انتقاد می‌کنند هم تشکر می‌کنم چون از نقدهایشان بهره می‌برم و تلاش خود را دوچندان می‌کنم.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با حسین حداد بازیکن جوانان استقلال: مصدومیت من را از تیم امید استقلال دور کرد!

اختصاصی استقلال نیوز/ گفت و گو با سهیل عبادی بازیکن امید استقلال: رابطه نداشته باشی باید فوتبال را رها کنی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار