احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: تاکنون برای 90 درصد مجموعه تیم استقلال ویزا صادر شده و برای باقی مانده اعضای تیم هم در حال پیگیری هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه، در خصوص روند اعزام مجموعه تیم استقلال به عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

* پرونده بودورف؟

با تلاش‌های صورت گرفته، طلب بودورف مدافع بلغاری فصل گذشته استقلال تهیه و پرداخت شد و امروز وکیل او هم در ایمیلی به فیفا این موضوع را تایید کرد تا این پرونده برای همیشه بسته شود.

* روند اعزام مجموعه تیم استقلال به عربستان برای شرکت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؟

روز دوشنبه کنفرانسی آنلاین از سوی AFC جهت هماهنگی‌های این بازی‌ها برگزار شد که آقای قیم مدیر بین الملل باشگاه هم در این جلسه آنلاین شرکت داشت. در این جلسه سعودی‌ها قول داده‌اند که همکاری لازم را انجام دهند و معطلی در فرودگاه و صدور ویزا و ... وجود نداشته باشد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است سعودی‌ها دو هتل را به ما پیشنهاد بدهند و ما از میان این دو هتل، محل اسکان خود را انتخاب کنیم. در صورتی که هتل پیشنهادیشان مناسب نباشد، ما می‌توانیم هتل دیگری را معرفی کنیم و در صورتی که هتل مذکور از سوی تیم دیگری رزرو نشده باشد، می‌توانیم به آن هتل برویم.

* صحبت پایانی؟

در این جلسه مقرر شده تا حداکثر ۷۲ ساعت قبل از اعزام، از تیم تست کرونا گرفته شود و در جده هم از تیم تست گرفته می‌شود. اگر کسی در جده تستش مثبت بود، راهی قرنطینه می‌شود و ۳ روز بعد از رفتن علائمش، دوباره از او تست گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن تست، به تیم برمی‌گردد. تاکنون برای ۹۰ درصد مجموعه تیم استقلال ویزا صادر شده و برای باقی مانده اعضای تیم هم در حال پیگیری هستیم. هماهنگی‌های لازم با نهادهای مربوطه در داخل هم در حال انجام است و همچنین درحال رایزنی با شرکت‌های هوایی جهت گرفتن پرواز چارتر به عربستان هم هستیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ باشگاه استقلال خواستار لغو دیدار با نفت آبادان؛ امروز تمرین تعطیل بود!

با اعلام باشگاه استقلال/ فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار