اسماعیل خلیل زاده

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: ما در هیات مدیره در جریان قرض سعادتمند از شخصی به نام شعبانی نبوده ایم و این پول بدون اطلاع هیات مدیره دریافت شده است!  

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) پس از نشست امروز (دوشنبه 16 فروردین) هیات مدیره در جمع خبرنگاران صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

    

* با پول شعبانی مطالبات دیاباته پرداخت شده است

طبق اطلاعاتی که درباره قرض گرفتن سعادتمند از شخصی به نام شعبانی دارم، حدود دو سه ماه قبل شعبانی مطلبی را به من مطرح کرد و گفت چکی را به باشگاه داده و پس از آن هم احمد سعادتمند این موضوع را به من گفت. ما هم مدارک را به بخش مالی باشگاه دادیم تا بررسی کرده و ببینند چه اتفاقی رخ داده است. پس از بررسی مدارک قرار شد گزارشی به من داده و بگویند چه مسائلی صورت گرفته است اما تا جایی که می‌دانم شعبانی چنین چکی را داده و باید ببینیم در کدام قسمت این پرداخت صورت گرفته است. طبق ادعای سعادتمند این پول در آن زمان برای پرداخت بخشی از طلب دیاباته هزینه شده اما آنچه مهم است قراردادی بین پرداخت‌کننده پول و باشگاه منعقد شده است.

* به چک شعبانی اعتراض کرده ایم

هم چک شعبانی داده شده و هم پشت چک وی را باشگاه امضا کرده است. بخش حقوقی باشگاه به این قرارداد اعتراض کرده و در دادگاه قابل رسیدگی است.

* هیات مدیره در جریان قرض گرفتن سعادتمند نبوده است

در مورد اطلاع هیات مدیره از قرض سعادتمند از شعبانی اعضای هیأت مدیره چنین تأئیدی برای امضای قرارداد نداشتند اما اگر منظورتان  احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه است، وی این قرارداد را امضا زده. ان‌شاءالله در دادگاه این موضوع بررسی خواهد شد.

 * فعلا خبری از عضویت نامداری در هیات مدیره نیست

فعلاً نامداری به عنوان مشاور هیأت مدیره فعالیت می‌کند و اگر خدا بخواهد به جمع ما اضافه خواهد شد. البته اکنون در جمع ما حضور دارد و زحمت می‌کشد.

 * مشکلات مالی آکادمی را بررسی خواهیم کرد

در مورد وضعیت مالی آکادمی در جلسه امروز گفتم اطلاعات و آماری را جمع‌آوری کرده و ان‌شاءالله در جلسه بعدی به این موضوع رسیدگی خواهد شد.باید ببینیم از آن جلسه چه درمی‌آ‌ید و سپس درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

 * موضوع قاسمی نژاد دیگر تمام شده است

در مورد قاسمی نژاد هم گذشته‌ها گذشته و اکنون تیم به سمت اعزام برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیش می‌رود. اگر بازیکنی را نمی‌خواستیم دنبال وی نمی‌رفتیم. طبیعی است برای هر بازیکنی طبق درخواست کادرفنی یکی از اعضای هیأت مدیره زحمت کشیده و موضوع را دنبال می‌ کند. اما هر کاری روش و قوانینی دارد و غیرقانونی نباید انجام شود تا در آینده برای باشگاه مشکلی به وجود ‌آید.

اخبار باشگاه استقلال

       

 


 مطالب مرتبط:

معضل جدید به نام پادوانی/ بی فکری و بی خیالی مدیران بی کفایت کار دست استقلال داد؛ دادگاه CAS استقلال را نقره داغ می کند؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار