استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

تست کرونای استقلالی ها در کشور عرستان هم منفی اعلام شد و بازیکنان مشکلی برای بازی در لیگ قهرمانان نخواهند داشت.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، طبق قوانین جدید AFC تیم های شرکت کننده در تورنمنت می بایستی به محض ورود به کشور میزبان تست کرونا داده  و در صورت منفی بودند حق حضور در این تورنمنت را دارند که خوشبختانه جواب تست تمامی اعضای تیم استقلال منفی اعلام شد.

* تست کرونای استقلالی ها مجددا منفی شد

روز گذشته و به محض ورود مجموعه تیم استقلال به هتل محل اقامت خود در جده، از کلیه اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد که با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شد هیچ یک از مجموعه تیم استقلال مبتلا به کرونا نیست.روز گذشته و به محض ورود مجموعه تیم استقلال به هتل محل اقامت خود در جده، از کلیه اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد که با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شد هیچ یک از مجموعه تیم استقلال مبتلا به کرونا نیست.
در همین راستا مجموعه استقلال بدون هیچ مشکلی در هتل محل اقامت خود صبحانه را صرف کرد.


* زمین تمرین اختصاصی برای استقلال در جده

اعضای تیم استقلال از روز گذشته در کشور عربستان اقامت پیدا کردند و قرار است امشب اولین تمرین خود را در شهر جده زیر نور برگزار کنند.اعضای تیم استقلال از روز گذشته در کشور عربستان اقامت پیدا کردند و قرار است امشب اولین تمرین خود را در شهر جده زیر نور برگزار کنند.

پس از اعتراض آبی ها به زمین مشترک و درخواست زمین تمرینی جدا، مساله با موافقت عربستانی ها مواجه شد. بر این اساس یک زمین تمرین اختصاصی از سوی مقامات کشور میزبان در شهر جده در اختیار استقلال قرار داده شد تا فرهاد مجیدی و کادرفنی اش بتوانند تمرینات را با خیال آسوده تری برگزار کنند.


* لازم باشد دانشگر هم می‌رود

باشگاه استقلال برای دانشگر ویزای عربستان را گرفته تا درصورتی‌که در میانه راه رقابت‌ها به هر دلیل ممکن به وجود این بازیکن نیاز شود مدافع استقلالی‌ها خود را به اردوی استقلال در جده برساند و این تیم را همراهی کند.باشگاه استقلال برای دانشگر ویزای عربستان را گرفته تا درصورتی‌که در میانه راه رقابت‌ها به هر دلیل ممکن به وجود این بازیکن نیاز شود مدافع استقلالی‌ها خود را به اردوی استقلال در جده برساند و این تیم را همراهی کند.
کاروان آبی‌پوشان با پرواز وارش که مالکیت آن را مالک باشگاه نساجی در اختیار دارد به عربستان رفت. همانطور که چندین هفته قبل در خبر ها امده بود، به واسطه انتقال سجاد آقایی به باشگاه نساجی مالک مشترک این باشگاه با هواپیمایی وارش، در قرارداد این بازیکن به ازای انتقال قرضی آقایی به نساجی چند پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش برای استقلالی‌ها به‌صورت رایگان در نظر گرفته شد.


* سرمربی الاهلی: باید با تمرکز بالا مقابل استقلال بازی کنیم.

سرمربی جدید الاهلی بعد از اولین حضورش در تمرین تیم سعودی عنوان کرد: از سختی موجود پیش روی خود آگاه هستم. تمام چیزی که باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازی اول خود مقابل استقلال داریم این است که با تمرکز و تلاش وارد زمین شویم.

 

اخبار لیگ قهرمانان آسیا

 

 


مطالب مرتبط:

لیست آسیایی استقلال به AFC ارسال شد/ نام دانشگر در بین یاران منتخب مجیدی؛ حضور دو جوان از آکادمی آبی پوشان

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار