هادی شکوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: شاگردان مجیدی با روحیه‌ای بالا به این باور رسیده‌اند که می‌توانند قدرت اول آسیا باشند و همین روحیه، دلیل پیروزی استقلال مقابل الاهلی بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، هادی شکوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره پیروزی 5 بر 2 استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان، صحبت های را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* برتری پرگل استقلال مقابل الاهلی؟

این نتیجه گام بزرگی برای فوتبال ایران بود و نتایج خوب نمایندگان ایران در هفته اول مسابقات با این بُرد استقلال کامل شد. تیم با برنامه وارد زمین شد و تا پایان مطابق برنامه پیش رفت. بازی نشان داد تمام این برنامه‌ها جواب داده و باید از کادر فنی تشکر کنیم.

مهم‌‌ترین نکته این است که استقلال فوتبال شادابی ارائه می‌کند. بازیکنان تیم به روحیه‌ای بالا و به این باور رسیده‌اند که می‌توانند قدرت اول آسیا باشند و همین روحیه، دلیل پیروزی استقلال بود.

* بازی‌های باقیمانده استقلال؟

مسابقات آسیایی اینگونه نیست که با یک بُرد فکر کنیم اتفاق خاصی افتاده است، اما اکنون سایر تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی استقلال باز می‌کنند. پیروزی با 5 گل تاثیر بسیار مثبتی روی تیم می‌گذارد و استقلال با شکست الشرطه، مدعی اصلی صعود به یک‌هشتم نهایی خواهد بود.

* موقعیت‌های خطرناک الاهلی و ضعف مدافعان استقلال در برخی صحنه‌ها؟

لیگ قهرمانان آسیا تورنمنت بزرگ و دشواری است. گاهی توانایی بازیکنان رقیب از شما بیشتر است و نمی‌توانیم این را به حساب ضعف خط دفاعی بگذاریم. مثلاً بهترین مدافع جهان مقابل مسی کم می‌آورد و نباید بگوییم آن مدافع ضعیف است. این نکته در مقیاس کوچکتر هم وجود دارد و شاید مهاجم پیشین میلان که اکنون در الاهلی بازی می‌کند، نسبت به مدافعان جوان ما توان بیشتری داشته باشد.

اخبار استقلال

     


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ آتشبازی استقلال ایران در جده؛ الاهلی زیر پاهای فرهاد له شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار