ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق

ترکیب استقلال(تاج) ایران برای دیدار با الشرطه عراق از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل الشرطه عراق از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021که از ساعت 00:45 بامداد(دوشنبه 30 فروردین 1400) در شماره 2 ورزشگاه ملک عبدالله جده عربستان برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

محمدرشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هروویه میلیچ، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال مقابل الشرطه عراق

 به گزارش استقلال نیوز، دیدار مقابل الشرطه شاید روی کاغذ بازی آسانی به شمار بیاید ولی به دلیل نزدیکی فوتبال عراق با فوتبال ایران و همچنین انگیزه مضاعفی که عراقی ها در جدال با ایران دارند، به زعم ما سخت ترین بازی استقلال در این گروه خواهد بود. پیروزی برابر الشرطه می تواند مجوز صعود به مرحله بعد را برای استقلال صادر کند تا کار به اما و اگر و بازی های پایانی کشیده نشود. امیدواریم بتوانیم در این دیدار زودتر از الشرطه به گل برسیم تا اینگونه با در دست گرفتن نبض بازی، به دنبال بردی قاطع و پرگل باشیم.

* همچون دیدارهای قبل محمد رشید مظاهری انتخاب اول مجیدی درون دروازه استقلال خواهد بود. مظاهر در دیدار مقابل الاهلی به جز یک صحنه که می توانست برای استقلال بسیار گران تمام شود، در باقی دقایق بازی نمایشی خوب و قابل تقدیر از خود ارائه داد.

در مرکز خط دفاعی سیاوش یزدانی انتخاب اول کادرفنی است و زوج او برخلاف دیدار قبل، محمدحسین مرادمند خواهد بود تا عارف غلامی ک نمایشی متزلزل مقابل الاهلی از خود ارائه داد از روی نیمکت نظاره گر بازی باشد.

در سمت راست خط دفاعی کاپیتان وریا غفوری بازی خواهد کرد و در سمت چپ محمد نادری به کار گرفته می شود که امیدواریم همچون دیدار قبل نمایشی خیره کننده داشته باشد.

در مرکز خط میانی مسعود ریگی میدان داری خواهد کرد و آرش رضاوند از ابتدا در کنار او بازی خواهد کرد. در چپ و راست خط میانی هم فرشید اسماعیلی و هروویه میلیچ به بازی گرفته شدند که امیدواریم اسماعیلی نمایش فوق العاده مقابل الاهلی را تکرار کند و میلیچ هم شب فوق العاده ای را داشته باشد.

در خط حمله اما این بار زوج مهدی قایدی و شیخ دیاباته از ابتدا بازی خواهند کرد تا فرهاد نیم نگاهی هم به قدرت سرزنی شیخ مقابل مدافعان بلند قامت الشرطه داشته باشد.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سید احمد موسوی، سینا خادم پور، سعید مهری، بابک مرادی، مهدی مهدی پور، سبحان خاقانی، آرمان رمضانی، امیر ارسلان مطهری.

 اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ACL2021/ داور دیدار الشرطه و استقلال مشخص شد؛ داریوش به بازی امشب هم نمی رسد!

مرحله گروهی ACL2021/ فرهاد مجیدی: بازی فردا مهمترین و سخت ترین بازی ما خواهد بود؛ الشرطه تیم قدرتمند و فیزیکی است

مرحله گروهی ACL2021/ حسین حسینی: الشرطه را خوب آنالیز کردیم؛ سابقه استقلال در آسیا مشخص است

آخرین اخبار از ACL2021/ سه استقلالی در تیم منتخب هفته اول؛ ستاره الشرطه بازی با استقلال را از دست داد

آخرین اخبار از ACL2021/ سه استقلالی در بین 5 بازیکن برتر؛ پاداش برد الاهلی پرداخت شد

مرحله گروهی ACL2021/ آتشبازی استقلال ایران در جده؛ الاهلی زیر پاهای فرهاد له شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار