بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال در 2 بازی در آسیا 8 گل زده و این اتفاق خوبی به حساب می‌آید.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال و الشرطه عراق،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* برتری پرگل استقلال مقابل الشرطه؟

بازی خوبی از سوی استقلال انجام شد. خوشبختانه بعد از چند سال موفق شد الشرطه را شکست بدهد و این اتفاق رخ داد. البته در این بازی فشار زیادی روی دروازه استقلال وارد نشد چون حریف خیلی زود 10 نفره شد.

استقلال در گردش توپ خوب عمل کرد و جنگ‌های ریگی در میانه زمین فرصت را برای اسماعیلی و رضاوند فراهم می‌کرد که بازیسازی کنند. این خیلی خوب است که استقلال از هر دو جناح خوب حمله می‌کند و همین باعث شد در بازی با الشرطه گره مسابقه زود باز شود.

* نقش دیاباته در بازی شب گذشته؟

دیاباته نباید از دروازه حریفان خیلی دور باشد و دیدید که شب گذشته هرگاه توپ را گرفت، خوب چرخید و ضربه زد. او یک گل زد و یک فرصت خیلی خوب دیگر هم داشت و می‌توانست گل دیگری هم بزند. خوشبختانه اسماعیلی و رضاوند در بهترین فرم خود فرصت را برای خود و مهاجمان فراهم کردند که این موضوع به برتری استقلال کمک زیادی کرد.

* دیدار استقلال و الدحیل قطر؟

چون بازی‌های الدحیل را ندیدم، مجبور هستم در مورد استقلال صحبت کنم. آنها 4 امتیاز دارند و استقلال را تعقیب می‌کنند اما استقلال در شرایط روحی وضعیتی پیدا کرده که راحت به رقبا امتیاز نمی‌دهد. آن بازی هم خیلی سخت است چون الدحیل همین تیم الشرطه را 11 نفره شکست داد.استقلال در 2 بازی در آسیا 8 گل زده و این خیلی موضوع مهم و اتفاق خوبی است. به نظر من اگر 3 امتیاز بازی با الدحیل را استقلال بگیرد صعودش از این مرحله تقریبا قطعی می‌شود.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ انتقام سخت از عراقی ها در جده؛ طلسم 50 ساله بدست فرهاد شکسته شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار