بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: در نیمه دوم هر دو تیم به دنبال این بودند که گل نخورند، به خصوص بعد از گل قائدی شرایط به شکلی پیش رفت که ظاهرا به تساوی راضی بودند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال و الدحیل که با تساوی به پایان رسید، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

* تساوی استقلال و الدحیل؟

نیمه اول بازی خوبی انجام شد ولی واقعا از پنالتی که داور به ضرر استقلال گرفت، تعجب کردم. بازیکنان استقلال خوب بازی کردند. در این نیمه، نزدیک کردن آرش رضاوند به مهدی پور باعث شده بود تا حریف به ارسال روی بیاورد. البته ارسال‌های آنها خطرناک بود که دیدید کار دست ما داد.

از سمت چپ در نیمه اول کمتر استفاده شد. البته مدافعی که مقابل قائدی بازی می‌کرد، تغییر آنچنانی نکرده بود ولی او را بسته بودند. در نیمه اول پاس‌هایی که به قائدی دادند بیشتر قطع می‌شد و اجازه ندادند او کار خاصی انجام دهد.

* نیمکت نشینی ریگی در نیمه اول؟

به نظر می‌رسد فشار زیادی را از نظر بدنی تحمل کرده و به همین دلیل کادر فنی به او بازی نداد. نیمه او فاصله بازیکنان از هم کم بود و شلوغ بودن در خط هافبک و بالا بازی کردن خط دفاع باعث شد تا اشکالات دیدار قبل را نداشته باشیم.

در نیمه دوم هر دو تیم به دنبال این بودند که گل نخورند؛ به خصوص بعد از گل قائدی شرایط به شکلی پیش رفت که ظاهرا به تساوی راضی بودند. امیدوارم در ادامه راه مصدومان استقلال به مشکل نخورند. البته کار کمی سخت است. دیدید که ریگی به تیم اضافه شد و قائدی گل زد. در کل بازیکنان خوب کار کردند و بازی مقابل چنین تیمی که پولدار و قوی است، خیلی سخت است.

* شانس صعود استقلال؟

یک مقدار کار دست استقلال است و یک مقدار هم دست حریفان. ما باید حتما 2 بازی آینده را ببریم. امیدوار هستم الدحیل مقابل الاهلی عربستان امتیاز از دست بدهد تا شرایط به سود ما شود.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ نبرد غول‌ها برنده نداشت؛ داور سنگاپوری برگ برنده الدحیل مقابل استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار