احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: آسیا جای داوران بی تجربه نیست و انتظار داریم AFC از داوران مجرب برای بازی های استقلال استفاده کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی تیمش مقابل الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

 

* تساوی استقلال و الدحیل؟

ابتدا می‌خواهم یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان استقلال بگویم که با جان و دل برابر تیم قطری به میدان رفتند و همه تلاش خود را کردند تا دست پر از زمین خارج شوند. استقلال یک نمایش جانانه و پایاپای را ارائه داد و مثل بازی قبلی به هیچ وجه کمتر از حریفش ظاهر نشد و نمایش دلپذیری داشت.

همچنین لازم می‌دانم از کادر فنی جوان و مجربمان به خصوص آقای مجیدی هم یک تشکر داشته باشم. آقای مجیدی روحیه جنگندگی و فعل خواستن را در تیم جاری کرده و فارغ از نتیجه، هواداران از نحوه نمایش‌های تیم و تنوع تاکتیکی راضی هستند. البته من معتقدم که تساوی برابر الدحیل هم نتیجه خوبی بود و فراموش نکنیم که این تیم دو ماه قبل در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و قهرمان گذشته لیگ قهرمانان آسیا را با شکست بدرقه کرده بود.

به اذعان اکثر کارشناسان، استقلال در گروه مرگ قرار دارد و هر چهار تیم حاضر در گروه سوم مدعی صعود بودند که الان الشرطه از این رقابت کنار رفته و ۲ بازی سنگین دیگر باقی مانده است. من اعتقاد دارم که تیم استقلال با هدایت آقای مجیدی در این ۲ بازی هم موفق خواهد بود و ان‌شاءالله با صعود از گروهمان دل هواداران را شاد می‌کنیم.

* داوری دیدارهای استقلال در لیگ قهرمانان آسیا؟

متاسفانه در ۲ بازی اخیر داوری‌ها علیه ما بوده است. در بازی اول با الدحیل پنالتی آشکارمان را نگرفتند و در بازی اخیر یک پنالتی بی دلیل علیه ما گرفتند. ما اعتراض خود را به AFC اعلام کرده‌ایم و امیدواریم این شرایط عوض شود. آسیا جای داوران بی تجربه نیست و انتظار داریم AFC از داوران مجرب برای بازی های استقلال استفاده کند.

* شرایط و وضعیت مصدومیت محمد نادری و  شیخ دیاباته؟

به هرحال این دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تا پایان بازی در زمین باشند. در حال حاضر هم کادر پزشکی در تلاش است تا این دو بازیکن را آماده کند و در صورت لزوم درباره شرایط این دو بازیکن اطلاع رسانی می‌شود.

* آیا دیاباته به ازای هر گلش در لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ هزار دلار پاداش می‌گیرد؟

خیر! اینگونه نیست. او آپشن‌هایی در قراردادش دارد ولی اینکه به ازای هر گل ۱۰ هزار دلار بگیرد، کذب محض است. بی تردید این حاشیه سازی‌ها نمی‌تواند روند خوب استقلال را متوقف کند.

* صحبت پایانی؟

از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم پشت تیم و کادر فنی باشند تا از این میدان با یاری خدای متعال عبور کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ نبرد غول‌ها برنده نداشت؛ داور سنگاپوری برگ برنده الدحیل مقابل استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار