منصور رشیدی

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: مظاهری در دیدار مقابل الاهلی ستاره استقلال بود و با واکنش های عالی خود این اجازه را به نماینده عربستان نداد تا به گل برسد.

 

به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا، با اشاره به بازی استقلال مقابل الاهلی عربستان، صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

   

* رشید یکی از بهترین ها مقابل الاهلی بود

رشید مظاهری روز بسیار خوبی را مقابل الاهلی پشت سر گذاشت و یکی از بهترین بازیکنان آبی‌پوشان در این جدال بود.

مظاهری بارها با واکنش های خود این اجازه را به حریف نداد تا به گل برسد. مهار ضربه کاشته بازیکن الاهلی که با جایگیری فوق العاده مظاهری صورت گرفت، اوج کار وی بود.

مظاهری بازیکن تاثیر گذاری برای استقلال است

مظاهری در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ایران است و با ادامه روند خوبش می‌تواند در مسابقات مقدماتی جام جهانی به تیم ملی کمک کند.

او در گل‌هایی که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کرده کمترین نقش را داشته است. مظاهری بازیکن تاثیر گذاری برای استقلال است و می‌تواند در بازی بعدی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال نقش محوری در صدرنشینی و صعود تیمش به مرحله بعدی بازی ها داشته باشد.

غیبت دیاباته و نادری مقابل الاهلی مشهود بود

الاهلی نسبت به بازی دور رفت استقلال را کاملا آنالیز کرده بود و بابستن فضاها این اجازه را به آبی پوشان نداد تا همچون بازی رفت ایجاد موقعیت گل و گلزنی موفق عمل کنند. غیبت شیخ دیاباته و محمد نادری نیز در این بازی مشهود بود.

آبی پوشان توانایی شکست دادن الشرطه را دارند

استقلال این توانایی را دارد که الشرطه را مثل بازی رفت شکست دهد.  من امیدوارم استقلال در این جدال با پیروزی مقابل نماینده عراق که مقابل الدحیل نتیجه عالی گرفت، جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد روز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان به تساوی بدون گل رضایت داد تا با این یک امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل و الاهلی به صدر جدول گروه سوم صعود کند.

استقلال باید در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف الشرطه عراق برود.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ الاهلی توسط شاگردان مجیدی کنترل شد؛ استقلال از نظر بدنی خسته بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار