سعید مراغه چیان

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: در داربی میانه زمین بسیار مهم است و تیمی که هافبک‌هایش میانه زمین را از آن خود کند شانس پیروزی بیشتری دارد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سعید مراغه چیان پیشکسوت و مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با مهر، در خصوص شکست استقلال(تاج) مقابل ذوب آهن و داربی 94، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

           

* شکست استقلال(تاج) مقابل ذوب آهن؟

شکستی که استقلال(تاج) برابر ذوب آهن تحمل کرد بد موقع بود و اگر مدیریت درستی در اردوی تیم صورت نگیرد، ممکن است این شکست باعث افت روحی بازیکنان استقلال(تاج) شود. امیدوارم فرهاد مجیدی و دستیارانش بتوانند تیم را به لحاظ روحی ریکاوری کرده و برای این بازی آماده کنند.

* عملکرد خط دفاع؟

متاسفانه از ابتدای فصل در خط دفاعی استقلال(تاج) مشکلاتی بود که هنوز به قوت خودش باقی است. ضعف بزرگی که مدافعان ما دارند، عدم بازی‌ خوانی است. اگر مدافعان بازی خوانی را خوب بلد باشند می توانند قبل از اینکه بازیکن تیم حریف تصمیمی برای ارسال پاس یا هر حرکت دیگری بگیرد دست او را بخوانند و مانع از شکل‌گیری حرکت شوند. این خصلتی است که همه مدافعانِ خوب باید داشته باشند و این خصلت کاملاً ذاتی است.

مدافع نباید صبر کند تا بازیکن حریف تصمیمش را اجرا کند بعد عکس‌العمل نشان دهد. بلکه مدافع باید همیشه در کسری از ثانیه گزینه‌های پیش روی بازیکن حریف را حدس زده و به بهترین گزینه‌ای که ممکن است به فکر بازیکن پا به توپ برسد، پی ببرد.

* سابقه حضور در 13 داربی را دارید و طعم گل زدن در داربی را هم چشیده اید، داربی 94 را چطور می بینید؟

این بازی را باید بازی هافبک‌ها دانست و هافبک‌های هر کدام از دو تیم بتوانند میانه میدان را از تیم دیگر بگیرند، تیمشان بیشتر به پیروزی امیدوار می شد.

فوتبال ورزشی کاملاً غیر قابل پیش بینی است، به خصوص دیداری در این حد که اصلاً نمی‌توان نتیجه آن را پیش بینی کرد. اما من به عنوان یک استقلالی امیدوارم تیم محبوبم در این بازی پیروز شود.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این داربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی چینی: شکست مقابل ذوب آهن یک سیلی به استقلال بود؛ شاگردان مجیدی تیم برتر داربی هستند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار