بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: نمی‌دانم  اشتباهات داوری کِی دست از سر استقلال برمی‌دارد، داور با عدم اعلام پنالتی بازی را خراب کرد.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص داربی 94 و شکست تیم استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

         

* شکست استقلال در داربی 94؟

همانطور که تصور می‌کردیم بازی فیزیکی برگزار شد و قبل از بازی هم گفته بودم که در این مسابقه فرصت کمی نصیب بازیکنان ایجاد می‌شود. دیدید که به جز همان موقعیت گل فرصت دیگری نصیب پرسپولیس نشد هر چند در نیمه اول استقلال فوق‌العاده کار کرد و مهاجمان ما خیلی دویدند چون می‌دانستند پرسپولیس از کناره‌ها توپ می‌آورد و نعمتی و امیری که برای هر تیمی یک بازیکن مهم محسوب می‌شود روی ارسال‌ها برنامه دارند.

متأسفانه داور با عدم اعلام پنالتی بازی را خراب کرد و نمی‌دانم این اشتباهات کِی دست از سر تیم ما برمی‌دارد. پنالتی واضح‌تر از آن وجود نداشت و من نمی‌دانم وقتی یک تیم دقیقه سه گل بزند شرایط ادامه بازی چه مدلی می‌شود اما استقلال بارها از داور آسیب دیده است.

* روند مسابقه؟

هیجان بازی بالا بود و استقلال بازی را با سه مدافع شروع کرد و در نیمه دوم پرسپولیس هم با سه مدافع به دنبال خنثی کردن قائدی بود که به هدف خود رسید. بارها گفته‌ام قائدی نباید وسط بازی کند و دیدید که در این مسابقه چندین بار نادری، میلیچ و قائدی خط نفوذ یکدیگر را بستند. در مجموع حداقل حق استقلال از این بازی مساوی بود و با این  شرایط برای قهرمانی بسیار  دشوار شد به خصوص که استقلال فقط با یک رقیب مستقیم خودش بازی دارد و آن هم هفته آخر مقابل سپاهان است. با این شرایط برنامه‌ریزی استقلال باید روی جام حذفی باشد و البته به دنبال پیروزی در 7 بازی آینده چون کسب سهمیه آسیا برای استقلال اهمیت دارد.

* چرا استقلال در لیگ برتر با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اینقدر تفاوت دارد و از سه بازی گذشته در لیگ تنها یک امتیاز گرفته است؟

من تجربه بازگشت با تیم‌ها از آسیا به لیگ برتر را با سایپا و استقلال داشتم. معمولا تیم‌هایی که از آسیا به لیگ برتر می‌آیند کم انگیزه می‌شوند به خاطر اینکه بازی‌های آسیایی انگیزه ترانسفر شدن را به بازیکنان می‌دهد. از سوی دیگر استقلال در بازی با ذوب‌آهن بسیار خسته بود و شاید اگر در آن مسابقه پیروز می‌شد همچنان شانسی کسب قهرمانی وجود داشت.

* درگیری‌هایی که در پایان مسابقه رخ داد؟

واقعا دوره این صحبت‌ها گذشته و دیگر در این دهه وقت چنین کارهایی نیست. در بزرگ‌ترین دربی‌های دنیا در فوتبال اسپانیا، انگلستان و فرانسه چنین درگیری‌هایی نمی‌بینیم. به اعتقاد من کمیته انضباطی باید قوی‌تر عمل کند و این خوب نیست که هنوز به ماجرای بازی پرسپولیس و سپاهان ورود نشده است. این همه تیم ملی ما از اعتراضات به داوری درگیری و ... آسیب دیده و باز هم شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی هستیم. کمیته انضباطی باید قاطعانه برخورد کند و چشمش را روی اینکه کدام تیم پرسپولیس است یا استقلال یا سپاهان و تراکتور ببندد آن موقع است که دیگر شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی نخواهیم بود.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این داربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال توان جنگیدن با داور داربی را نداشت؛ از مجیدی با همه وجود حمایت می کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار