ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار مرحله 1/8 نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 مقابل ذوب آهن مشخص شد.

           

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله 1/8 نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 که از ساعت 19:35 امروز(چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری

ترکیب استقلال

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی در این دیدار همچون داربی با 3 مدافع مرکزی بازی را شروع خواهد کرد. ترکیب امروز استقلال نشان می دهد کادرفنی استقلال در این دیدار ابتدا به گل نخوردن فکر می کند.

* سید حسین حسینی که بعد از بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال، هرگز در ترکیب این تیم قرار نگرفته بود، امروز فرصت دارد یا با ارائه نمایشی فوق العاده خود را به کادرفنی تحمیل کند و یا مجددا به دروازبانی نیمکت نشین تبدیل شود.

سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند سه مدافع مرکزی استقلال در این دیدار هستند تا فرهاد مجیدی برای دومین دیدار پیاپی از 3 مدافع برای پوشش دادن به ضعف دفاعی تیمش استفاده کند.

کاپیتان وریا غفوری در راست و محمد نادری در چپ در نقش وینگ بک مقابل ذوب آهن بازی خواهند کرد و نقش مهمی در حمله و دفاع خواهند داشت.

در مرکز میدان مسعود ریگی و مهدی مهدی پور به بازی گرفته شدند تا میانه زمین را در اختیار بگیرند و جلوتر از این دو، فرشید اسماعیلی با رفع کامل مصدومیتش مجددا به ترکیب بازگشت.

در خط حمله هم امیر ارسلان مطهری به همراه مهدی قاید خط آتش استقلال را تشکیل می دهند با این امید که طلسم گل نزدن هایشان شکسته شود.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: محمد رشید مظاهری، محمد دانشگر، سعید مهری، داریوش شجاعیان، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، آرش داج لیری، بابک مرادی، آرمان رمضانی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ صالح مصطفوی: از حسین حسینی تشکر می کنم؛ از جدایی دیاباته بی اطلاعم!

مرحله 1/8 جام حذفی/ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار