فرهاد مجیدی

سر مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: با حضور اسماعیلی در خط حمله همه چیز تغییر کرد و همه چیز خوب انجام شد و نتیجه لازم را گرفتیم.

       

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله 1/8 جام حذفی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* این بازی دو نیمه متفاوت داشت

بازی امروز برای ما 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را دیدیم.

* نمی دانم چرا موقعیت های صد در صد را گل نمی کنیم!

در بازی‌های گذشته مقابل پرسپولیس و ذوب آهن از فرصت‌ها استفاده نکردیم و امروز هم شاهد همین موضوع بودیم. باید با بچه‌های تیمم صحبت کنم تا این مشکل حل شود. امروز 4-5 موقعیت صد در صد را گل نکردیم ولی از بچه‌ها راضی هستم و به هواداران تبریک می‌گویم.

* بعد از بازی های آسیایی هنوز ریکاوری نکردیم

طبیعی است تیم ما شادابی لازم را نداشته باشد، ما تورنمنت بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما بعد از بازی‌هایی آسیایی خسته بودند. در کل تیم ما بعد از بازگشت از آسیا شادابی لازم را ندارد. تایم ریکاوری ما خیلی پایین است ولی سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم تا شرایط بدنی بچه‌ها بهتر شود.

* برای ما مهم نیست با کدام تیم بازی می کنیم

تغییر برنامه لیگ و اینکه باید به جای بازی با شهر خودرو به مصاف نف آبادان برویم برای ما مهم نیست. برای ما چی فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم.

* رفتن اسماعیلی به خط حمله روند بازی را عوض کرد

ما با تعویضی که انجام دادیم روند بازی را کلا عوض کردیم. با حضور اسماعیلی در خط حمله همه چیز تغییر کرد و همه چیز خوب انجام شد و نتیجه لازم را گرفتیم.

* از شیخ دیاباته خبری ندارم

راستش را بخواهید بعد از بازی پرسپولیس من اصلا شیخ دیاباته را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. فقط کادر پزشکی تیم ما اعلام کرده او پایش درد می‌کند و مصدوم است و فکر می‌کنم او فیزیوتراپی می‌کند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ فرهاد نیمه مربیان را برد؛ بردی ارزشمند مقابل ذوب آهن با درخشش زوج جنوبی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار