حسن روشن

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان در لیگ برتر شش امتیاز حساس را از دست داده‌اند که از این پس در برای رسیدن به صدر جدول باید دقت بیشتری به خرج بدهند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

             

* بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟

بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. استقلال در نیمه اول اسیر پرس سنگین حریف شده بود اما در نیمه دوم با حضور آرش رضاوند تیم خیلی منظم بازی کرد که بابت این تغییر باید از کادرفنی تشکر کرد. نتیجه به نفع ما شد و به دور بعدی صعود کردیم اما باید بیشتر قدر موقعیت‌ها را بدانیم. در مقابل ذوب آهن فرصت‌های مناسبی در نیمه دوم داشتیم که از دست رفت و باید برای بازی‌های بعدی بیشتر در این باره دقت کنیم.

* شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال بعد از دو باختی که در لیگ برتر داشت، شرایط خوبی نداشت. آنها باید در این دو بازی امتیازات بهتری را کسب می‌کردند به خصوص در دیدار دربی که 3 امتیازش برای هواداران به نوعی از نان شب واجب‌تر است. امیدوارم در ادامه راه، استقلال نتایج بهتری کسب کند.

* خیلی‌ها این نتایج را به جدایی فراز کمالوند ربط می‌دهند.

به نظر من این مقایسه درست نیست زیرا کمالوند مدت کوتاهی را در استقلال حضور داشت و نمی‌تواند آنقدر تاثیرگذاری داشته باشد. فرهاد خودش سه دوره در استقلال حضور داشته و با اتفاقات این تیم آشنایی کامل دارد. به نظرم با یکی دو برد استقلال به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

* خیلی‌ها به عملکرد خط دفاع آبی‌ها انتقاد می‌کنند؟

اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم استقلال عملکرد خوبی در خط دفاع نداشته است. تغییرات مداوم در خط دفاع باعث شده کادر فنی هنوز ترکیب ایده‌آلش را پیدا نکند. البته می‌توان گفت بازگشت دانشگر می‌تواند در ادامه راه به این تیم کمک کند.

* قرار است یک مربی ایتالیایی به کادر فنی آبی‌ها اضافه شود؟

اتفاق خوبی است زیرا فرهاد روی نیمکت به فردی نیاز دارد که در مواقع بحرانی و حساس به او مشاوره‌های خوبی دهد. البته تا جایی که من اطلاع دارم این مربی روی نیمکت نخواهد نشست اما بازهم حضورش در استقلال منشأ خیر خواهد شد.

* وزیر ارتباطات نیز بعد از داربی به لوگوی استقلال کنایه‌های عجیبی زد؟

این اتفاقات خوب نیست. بی‌احترامی در ورزش باعث سرافکندگی هواداران دو تیم می‌شود. به نظرم وزیر ارتباطات باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند زیرا این مطلبی که ایشان گذاشته بیشتر حالت مسخره کردن تیم را دارد تا کری خواندن!

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ فرهاد نیمه مربیان را برد؛ بردی ارزشمند مقابل ذوب آهن با درخشش زوج جنوبی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار