داریوش یزدی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در واکنش به لیست تیم ملی گفت: اگر مثل بعضی از باشگاه‌ها سیستم دلالیسم به تیم ملی هم نفوذ کرده باشد، این فاجعه است و باید فاتحه این فوتبال را خواند.

 

به گزارش استقلال نیوز، داریوش یزدی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص دیدار این تیم مقابل صنعت نفت، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

      

عمده ترین مشکل استقلال اشتباهات مکرر داوران به ضرر این تیم است

امروز می‌خواهم کمتر بحث فنی داشته باشم و نگویم استقلال برتر بود، حقش پیروزی بود، این مشکل را داشت، آن نقطه ضعف را داشت و… امروز می‌خواهم از مشکلات عدیده‌ای که از بیرون بر استقلال احاطه پیدا کرده صحبت کنم. مشکلاتی که یکی از عمده ترین آنها اشتباهات مکرر داوران به ضرر این تیم است.

* داوری ها برای استقلال فاجعه است

واقعاً بحث داوری‌ها برای ما نگران کننده شده است. مرتب می‌گویند داوری هم جزیی از بازی است، اما چرا فقط برای استقلال؟ در همین سه چهار هفته چند پنالتی واضح را برای تیم ما نگرفتند؟ فقط در همین بازی مقابل صنعت نفت داور ۳ اشتباه بزرگ به ضرر این تیم داشت؟ این اشتباهات تا کجا ادامه دارد؟ اگر گل با ارزش آرمان رمضانی نبود که ما ۲ امتیاز حساس را به خاطر داور از دست داده بودیم.

وزن تجربه در نیمکت استقلال قدری پایین است و برای همین در پاره‌ای مواقع می‌بینیم بازی گره می‌خورد. این روزها بیشتر امیدها به مهدی قایدی باز می‌گردد و همه پلان‌های تیم در این بازیکن نابغه خلاصه می‌شود. این یکی از مهم‌ترین مشکلات فنی تیم است.

* حق استقلال در تیم ملی بیشتر از یک بازیکن بود

از نظر من حداقل دو سه استقلالی دیگر استحقاق دعوت شدن به اردو را داشتند. رشید مظاهری، مسعود ریگی و مخصوصاً فرشید اسماعیلی نفراتی بودند که مستحق دعوت به اردوی تیم ملی بودند.

در اینکه خیلی از باشگاه‌های ما تحت تفکر و سلطه دلال‌ها بسته می‌شوند شکی نیست، اما متاسفانه زمزمه‌هایی مبنی بر نفوذ سیستم دلالیسم به تیم ملی هم شنیده می‌شود که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، فاجعه است و باید فاتحه این فوتبال را خواند.

* وزارت ورزش چطور از گذشته منتخب خودش خبر نداشت؟

مردم عادی از خیلی وقت پیش می‌دانستند آقای خلیل زاده مشکلاتی دارد و با خطر بازداشت مواجه است، با این وصف چطور وزارت ورزش این موضوع را نمی‌دانست؟ اگر نمی‌دانست که عذر بدتر از گناه است و چطور باید یک وزارتخانه فردی را در راس مدیریت باشگاه بزرگ استقلال بگذارد که فاقد صلاحیت بود.

* باشگاه را به خلیل زاده هبه کردند

زمانی که اتفاقات کارخانه ابریشم گیلان روی می‌دهد و این کارخانه به آقای خلیل زاده واگذار می‌شود، آقای سلطانی فر استاندار گیلان بوده و ادامه این ارتباط بود که باعث شد ایشان رییس هیات مدیره استقلال شوند. آن هم یک رییس هیات مدیره با اختیارات بسیار زیاد، تا جایی که می‌توانم بگویم باشگاه را به آقای خلیل زاده هبه کردند.

اگر سالهاست حال استقلال خوب نیست و اتفاقات بد برای این تیم تکرار می‌شود، حاصل همین انتخابات شائبه برانگیز در مدیریت این باشگاه است. البته در این سال‌ها خیلی از باشگاه‌ها مشکلاتی داشتند اما انصافاً مشکلات استقلال بیشتر از همه باشگاه‌ها بوده است.

وقتی انتخابی آگاهانه غلط است، دیگر نمی‌توان نام آن را اشتباه گذاشت و آن خیانت است. بزرگ‌ترین خیانت هم خیانت به یک جمعیت ده‌ها میلیونی است. من امیدوارم انتخابات غلطی که برای استقلال صورت گرفته، آگاهانه و عامدانه نبوده باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ در شب فاجعه بار داوری در آبادان؛ آرمان رمضانی حاج ملک و نفت را به آتش کشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار