لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم مالی باشگاه استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، باشگاه استقلال، سرمربی و کاپیتان این تیم را جریمه نقدی کرد. امروز سایت AFC در خبری جرایم مالی استقلالی ها را به خاطر تخلفات روی داده در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از قرار زیر است:

 

* وریا غفوری

کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه بعد از بازی با الشرطه عراق و بی اعتبار کردن مسابقه مبلغ 5 هزار دلار جریمه شد.  طبق حکم AFC کاپیتان استقلال باید مبلغ 1250 دلار را در مدت 90 روز به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند و در صورت تکرار این رفتار بقیه مبلغ 3750 دلار قابل اجرا است.

* فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال به دلیل عدم حضور در مصاحبه پیش از بازی با الدحیل قطر مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. مجیدی باید مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز آینده به AFC پرداخت کند. بقیه مبلغ 7500 دلار در صورت تکرار این رفتار لازم الاجرا است.

* باشگاه استقلال

باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور مجیدی در نشست خبری پیش از بازی الدحیل مبلغ 10 هزار دلار جریمه نقدی شد. باشگاه استقلال موظف است مبلغ 2500 دلار را در مدت 90 روز پرداخت کند و بقیه مبلغ در صورت تکرار لازم الاجراست.

به گزارش استقلال نیوز،همچنین AFC باشگاه پیروزی(پرسپولیس) را به دلیل توهین نژادپرستانه اکانت اینستاگرام این باشگاه به کشور هند محکوم به پرداخت 17 هزار و 500 دلار به عنوان جریمه و برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم شد.

مهدی ترابی بازیکن این تیم هم به دلیل تاخیر در حضور کنفرانس خبری پیش از دیدار با الوحده امارات 2 هزار دلار جریمه شد. او موظف است 500 دلار را در مدت 3 ماه پرداخت کند و بقیه مبالغ هم در صورت تکرار پرداخت بقیه مبلغ لازم الاجرا است.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ صعود از گروه مرگ، اولین گام بلند تا فتح لیگ قهرمانان آسیا!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار