بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال به آرامش نیاز دارد و باید تمرکز خود را برای مسابقاتی بگذارد که هنوز برای این تیم باقی مانده است.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

         

استعفای دسته‌جمعی هیات مدیره، اتفاق خوبی نبود!

هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان موفق باشد و باید در این راه همه کمک کنند و کاری کنند تا تیم در مسیر موفقیت، به دور از حاشیه باشد.

اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند، اتفاق خوبی نبود و باعث ایجاد حاشیه شد هر چند در این باره باید اطلاع رسانی شود و به طور کامل تمام اتفاقات را شرح دهند.

یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است

استقلال در لیگ برتر بازی دارد، در جام حذفی باید به مصاف رقبا برود و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته است؛ تمامی این شرایط باید لحاظ شود.

استعفای هیات مدیره باشگاه استقلال در روند تیم نیز تاثیر می‌گذارد و من به عنوان عضوی از خانواده استقلال اعتقاد دارم نباید آسیبی به تیم وارد شود.

استقلال بازیکنان خوبی دارد هر کدام از این بازیکنان در ایران از بهترین‌ها هستند و کیفیت فنی بالایی دارند. یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است که درباره‌اش حرف زده‌ام.

برای تیم ملی مقابل عراق آرزوی موفقیت دارم

برای تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد و باید به مرحله بعدی صعود کند. رفتن به جام جهانی باعث خواهد شد در بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان حضور داشته باشد و همه دوست دارند این اتفاق رخ داده و بتوانیم از سد رقبای خود همچون عراق بگذریم.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر / عراق را ببر و به اما و اگر کاری نداشته باش!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار