سید احمد موسوی

هافبک راست تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: از وقتی به استقلال آمدم و لباس آن را برتن کردم تبعیض را می‌بینم و برایم مشهود است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روزنامه گل، به نظر می‌رسد اوضاع با شروع دوباره تمرینات استقلال بر وفق مراد فرهاد مجیدی باشد چون مصدومان این تیم کم کمک در حال رسیدن هستند. یکی از این مصدومان سید احمد موسوی هافبک و دفاع راست تیم فوتبال استقلال(تاج) است که امسال در سمت راست آبی‌ها در دفاع نمایش خوبی داشته و رسیدن او یعنی اضافه شدن یک عصای دست دیگر به تیم فرهاد مجیدی که بدجور به دنبال نتیجه گیری در ادامه مسابقات این فصل به خصوص در جام حذفی است که در این مرحله باید دربی پایتخت را برگزار کند. احمد موسوی هم در حرف هایش از تبعیضی می‌گوید که در حق استقلال روا می‌دارند و حالا با لباس این تیم بیشتر از قبل این مسائل را احساس می‌کند و برای او سوال است چرا در این مقطع همیشه برای این تیم اینقدر حواشی ایجاد می‌شود.

     

* از آخرین وضعیت مصدومیتی که بدموقع گریبان تو را  گرفت شروع کنیم و اینکه در چه شرایطی قرار داری و کی به تیم اضافه خواهی شد؟

متاسفانه مصدومیت من از بازی‌های آسیایی شروع شد اما بعد از آن مدتی با درد کار می‌کردم که در نهایت باعث تشدید آن شد. در حال حاضر در این مدت کارهای درمانی را زیر نظر فیزیوتراپ دنبال می‌کنم و به امید خدا ظرف چند روز آینده به تمرینات اضافه خواهم شد.

* در این مدت گویا خیلی دلتنگ تمرینات بودی چون در دوران مصدومیت زیاد به تمرینات می‌رفتی و به بچه‌های تیم سر می‌زدی؟

واقعا مصدومیت بدترین اتفاق برای هر بازیکنی است آنهم وقتی در شرایط خوبی داری و می‌توانی به تیم خودت کمک کنی. این تعطیلات خدا را شکر کمک کرد تا بتوانم مصدومیتم را رفع کنم و در این مدت هم کارهای درمانی را زیر نظر فیزیوتراپ انجام دادم و هم با مربی بدنسازم به شکل اختصاصی کار کردم تا با شروع مسابقات با آمادگی مناسبی به تیم اضافه شوم. در این مدت هم به خاطر همین دلتنگی زیاد به تمرینات تیم سر می‌زدم و خدا را شکر شرایط تیم خوب است. خبر خوب این است که کم کم مصدومان تیم در حال اضافه شدن به تیم هستند تا با شروع مسابقات یک تیم کامل را داشته باشیم.

* استقلال با آمدن فرهاد مجیدی توانست روزهای بهتری را تجربه کند اما از روزی که مجیدی آمد حواشی زیادی برای تیم او ایجاد شده است که این مسائل قطعا کار را برای او و شاگردانش سخت می‌کند. با این اوصاف جدا از لیگ که هنوز شانس دارید در جام حذفی هم مدعی هستید و در آسیا هم به مرحله بعد صعود کردید. اوضاع استقلال رو در ادامه چطور می‌بینی؟‌

واقعا این موضوع جای سوال دارد که چرا همیشه در این مقاطع برای استقلال حاشیه درست می‌شود. این موضوع را جدا از اینکه امسال خودم در تیم از نزدیک شاهد هستیم سال‌های قبل هم در رسانه‌ها و اخبار می‌دیدم. واقعا نمی‌دانم این مسائل از کجا نشأت می‌گیرد و بعضی مواقع یک حسی می‌گوید که در این زمینه عمدی وجود دارد چون چند سال است که این اتفاق به کرات افتاده است. همه تلاش ما این است که این حواشی کمتر باشد اما تا یک جایی دست بازیکن و مربی است و بقیه موارد به مدیریت بر می‌گردد که باید این موارد را رفع کنند تا تیم آسیب نبیند.

* پس تو هم از این تبعیض هایی که این روزها حرف در مورد آن زیاد دل پری داری و به قولی آن را تایید می‌کنی؟

راستش را بخواهید وقتی به استقلال نیامده بودم به این فکر می‌کردم که چطور عوامل بیرونی می‌تواند روی قهرمانی تیم‌ها اثر بگذارد اما حالا که به این تیم آمدم و لباس آن را برتن دارم تبعیض را می‌بینم و برایم مشهود است. عواملی که باعث می‌شود نتیجه گرفتن و شرایط متفاوت باشد. هواداران استقلال هم این موضوع را فهمیده‌اند و اعتراض شان و اینکه به دنبال رساندن حرف شان به گوش مسئولان هستند به همین خاطر است.

* همین مسائل بود که فرهاد مجیدی به این وضعیت اعتراض کرد و یک مصاحبه بلند در خصوص شرایط استقلال انجام داد.

به هرحال آقا فرهاد سال‌ها در استقلال بوده‌اند و کاملا با شرایط این تیم آشناست و بدون شک بی جهت در مورد مسائل صحبت نمی‌کند. حرف‌های اقا فرهاد حرف همه ما بازیکنان استقلال است و جای تاسف دارد که این شرایط را برای تیمی مثل استقلال با این همه هوادار رقم می‌زنند.

* در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام‌های پیش رو صحبت نکردی؟

همان طور که گفتید در لیگ که شانس داریم و با غفلت رقبا می‌توانیم خودمان را به آن‌ها برسانیم و از این حیث امیدوار هستیم تا اتفاقاتی بیفتد که به نفع ما باشد و به این حق که واقعا استقلال استحقاق آن را دارد دست پیدا کند.

* در جام حذفی و آسیا هم شانس دارید اما قرعه کشی این مرحله جام حذفی دربی پایتخت را رقم زد. بازی را چطور می‌بینی؟

دقیقا همین طور است! واقعا این استقلال مستحق کسب بیش از یک جام است. باور کنید هر تیمی دیگر به جای استقلال بود و این اتفاقات برایش می‌افتاد الان پایین جدول بود و این اتفاق نیفتاده چون نام استقلال بزرگ است و همت کلیه اعضای تیم اجازه ندادند این شرایط پیش بیاید. داوری‌های امسال هم که ما خیلی خیلی اذیت شدیم و این قشر زحمتکش در بعضی مسابقه‌ها سوت هایی زدند که روی نتایج ما تاثیرگذار بود و اگر اشتباه نمی‌کردند الان از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ بودیم. برای تیمی که به دنبال قهرمانی است حریف فرقی ندارد و این مساله مهمی برای استقلال است که شدیدا به قهرمانی جام حذفی است. به هرحال دربی بازی مهمی است و در این بازی تنها به برد فکر می‌کنیم هرچند که فعلا اولویت ما این بازی نیست و به وقتش در مورد آن کادرفنی برنامه ریزی خواهد داشت. بااین همه در بازی قبلی همه دیدند که ما در دربی سرتر از حریف بودیم و موقعیت‌های به مراتب بیشتری داشتیم و حتی هواداران آن‌ها هم این موضوع را قبول داشتند. باور کنید اگر داوری به ضرر ما نبود و شرایط مساوی داشتیم نتیجه فرق می‌کرد اما قطعا انتقام بازی قبل را خواهیم گرفت و از این قرعه کشی خوشحال هستیم.

* از روز اولی هم که به استقلال آمدی هواداران از عملکرد تو راضی بودند و تو را خرید خوبی برای این تیم می‌دانند.

به استقلال آمدن برایم یک هدف بود و وقتی به آن رسیدم دوست داشتم با تمام وجود و قلبم در این تیمی که دوستش دارم بازی کنم. قطعا وقتی شما دلی بازی کنید هوادار به خصوص هواداران تیمی مثل استقلال آن را کاملا متوجه می‌شوند چون به شدت شعور فوتبالی بالایی دارند. از وقتی که به استقلال آمدم لطف هواداران شامل حال من بوده به خصوص در این روزها که به واسطه مصدومیت از تمرینات دور هستم و خودشان می‌دانند که قلبا دوست شان دارم و آماده هستم تا برگردم و خوشحال شان کنم.

* این روزها استقلال دو نماینده در تیم ملی دارد هرچند که عارف غلامی اخیرا اضافه شده است. خیلی‌ها از اینکه در لیست اول اسکوچیچ تنها یک مهدی قایدی بود تعجب کرده بودند.

این مساله برای ما هم سوال بود که چرا تیمی که در بازی‌های بین المللی و آسیایی اینقدر خوب بوده باید در تیم ملی کشورش یک نماینده داشته باشد. هرچند که عارف هم این اواخر اضافه شد و امیدواریم موفق باشند. انتظار ما اما چیز دیگری بود چون بازیکنانی داریم که به راحتی می‌توانستند به تیم ملی در این مرحله کمک کنند. به این نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذاریم و برای آن در ادامه راه مقابل عراق آرزوی موفقیت داریم. به هرحال بچه‌های ما که زحمت کشیده بودند از این اتفاق ناراحت بودند اما الان صلاح به حمایت از تیم است. مهدی هم خدا را شکر نماینده خوبی برای استقلال در تیم ملی بوده و بازی درخشانی داشته است. نمایش قایدی ثابت می‌کند که استقلال چه بازیکنان با کیفیتی دارد و بچه‌های دیگر هم می‌توانستند دعوت شوند قطعا همین عملکرد را به نمایش می‌گذاشتند. بازی مهمی با عراق داریم که برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

اخبار استقلال

 

  


مطالب مرتبط:

سید احمد موسوی: استقلالی به دنیا آمدم؛ با ثبات، صبر هواداران و همدلی تیم به اهدافمان می رسیم

از چهارمین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ مدافع راست سیرجانی ها در تور استقلال؛ سید احمد موسوی به استقلال پیوست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار