ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: پس از آمدن قایدی به زمین شکل و شمایل بازی استقلال برابر پدیده بهتر شد و تیم انسجام بهتری پیدا کرد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل پدیده، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

               

* پیروزی استقلال مقابل پدیده؟

شروع بازی کسل‌کننده بود، ولی در نیمه دوم با آمدن قایدی شکل و شمایل بازی استقلال تغییر کرد. با پا به توپ شدن قایدی شرایط استقلال متفاوت شد، او یک پاس گل داد و گل دوم را هم به ثمر رساند و تأثیر مستقیمی در پیروزی استقلال داشت. البته پدیده در 20 دقیقه آخر بهتر بازی کرد و می‌توانست گل مساوی را هم به ثمر برساند.

* حواشی‌ که استقلال در چند روز اخیر داشته است؟

دود بحث‌های مدیریتی و صحبت‌هایی که کادر فنی درباره مسائل تیم کردند، به چشم طرفداران و تیم می‌رود. یکسری از بازیکنان مثل شیخ دیاباته، اسماعیلی و میلیچ در کنار تیم نبودند. مشکلات خط دفاعی استقلال نیز همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر هنوز نتوانستیم بازیکنی را جایگزین علی کریمی کنیم و میانه میدان با ضعف روبه‌روست. در کل بازی دلچسبی را شاهد نبودیم و فقط در اواخر بازی دو تیم نمایش بهتری داشتند. 

جبهه‌گیری‌ها و حواشی که در این مدت وجود داشت در عملکرد تیم مشهود بود و تیم انسجام لازم را نداشت. مسابقات حدود 20 روز تعطیل بود و استقلال هم با ترکیب کاملش نتوانست بازی کند. وقتی مجیدی تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد بهتر می‌توانیم درباره این تیم نظر دهیم. آنچه مشخص است اینکه هرچه زودتر باید حاشیه‌ها جمع و بحث‌های مدیریتی حل شود تا تیم به ثبات لازم برسد. باید تمام خواسته‌های کادر فنی از لحاظ امکانات تمرینی، پرداخت پول بازیکنان و ... را تأمین کنند تا تیم دغدغه‌ای نداشته باشد.

* دیدار استقلال(تاج) مقابل پبروزی(پرسپولیس) در جام حذفی که قرار است 24 تیر برگزار شود؟

بازی با پیروزی(پرسپولیس) مثل همیشه جذابیت خاص خودش را دارد و امیدوارم تا زمان برگزاری دربی استقلال(تاج) به آرامش برسد و تیم مجیدی بدون مشکل به مصاف پیروزی(پرسپولیس) برود. سرخپوشان هم شرایط خوبی دارند و قهرمان سوپرجام شدند و حضور پرتعداد بازیکنان این تیم در تیم ملی، پیروزی(پرسپولیس) را در شرایط خوبی قرار داده است. قطعاً هر دو تیم با تمام توان به مصاف هم خواهند رفت و یک بازی زیبا را از آنها شاهد خواهیم بود.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ عبور استقلال از تاریکی آزادی؛ قایدی شهر خودرو و رحمتی را به زانو در آورد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار