بهزاد غلامپور

مربی دروازبان های استقلال(تاج) گفت: وزارت و مدیریت باشگاه اسب خود را زین کرده‌اند و همّ و غم‌شان را گذاشته‌اند تا فرهاد مجیدی را زمین بزنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال(تاج) در گفت‌وگو با تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

    

* پیروزی استقلال مقابل پدیده؟

بازیکنان به خاطر هواداران و فرهاد مجیدی این بازی را بردند. آنها سنگ تمام گذاشتند. ما یک هفته پرتنش را سپری کردیم و بازیکنان، پدیده را به خاطر مجیدی و هواداران بردند.

مشکلات استقلال حل نشده و سر جایش باقی مانده است. مجیدی یک تنه مقابل مشکلات ایستادگی کرده است. هواداران باهوش باشند و بدانند چه کسی برای تیم زحمت می‌کشد. فرهاد آبرویش را برای استقلال گذاشته است و از جیبش برای باشگاه و تیم هزینه می‌کند.

* احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته که پرداختی‌ها خوب بوده و هر کسی صحبت کند به کمیته انضباطی دعوت خواهد شد؟

اگر همه چیز در چارچوب خودش قرار دارد و سر جایش است، صدای انتقادها برای چیست؟ تیم ما لنگ چای است! زمین تمرین را آب نمی‌دهند، چون پول نداده‌اند. چه کسی باید پاسخگو باشد؟

مگر می‌شود یک مربی به جای اینکه روی مسائل فنی و تاکتیکی تمرکز کند، ذهنش باید درگیر مسائل جانبی بازیکنان باشد و موارد حاشیه‌ای را به بازیکنان گوشزد کند؟ در کوچه‌ها که فوتبال بازی می‌کنند این چیزها دیده نمی‌شود. در عمر فوتبالی خودم چنین چیزهایی ندیده بودم. مجیدی حیثیت و آبرویش را گذاشته است. متاسفانه اسب‌شان را زین کرده‌اند تا مجیدی را زمین بزنند. همّ و غم برخی‌ها زدن مجیدی است، چون از نتیجه گرفتن او و استقلال می‌ترسند.

* اظهارات مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که گفته بود مجیدی باید در چارچوب وظایفش عمل کند؟

مجیدی به غیر از مشکلات باشگاه چیزی نگفته است. اگر به مصاحبه‌های مجیدی رجوع کنند، متوجه می‌شوند او مشکلات را بازگو کرده است. او مشکلات فرشید اسماعیلی، محمدحسین مرادمند، وریا عفوری، مشکل نبود امکانات و ... را مطرح کرده است. بازیکنان جوان تیم پول رفت و آمد به محل تمرین را ندارند. این برای استقلال فاجعه است. مگر می‌شود باشگاهی با قدمت 80 سال بازیکنش پول آمدن به تمرین را نداشته باشد یا تیم لنگ چایی باشد؟

* بازیکنان و اعضای تیم پیروزی(پرسپولیس) مدعی هستند که تیم‌ها نباید ناکامی‌شان را به پیروزی(پرسپولیس) ارتباط بدهند؟

ما درباره پیروزی(پرسپولیس) حرف نزدیم، فقط گفتیم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به هر دو باشگاه نگاه یکسانی داشته باشد. اگر استقلال زیر نظر وزارت ورزش است، به هر دو باشگاه به یک چشم نگاه کنند. چند وقت است اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سر تمرین حاضر نشده‌اند تا بدانند زنده‌ایم یا نه. نیامدند تا درد و دل‌های ما را بشنوند. کار را برای مجیدی سخت کرده‌اند اما بازیکنان دست به دست داده‌اند این چند بازی را ببرند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ عبور استقلال از تاریکی آزادی؛ قایدی شهر خودرو و رحمتی را به زانو در آورد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار