کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: دود اختلافات مددی و مجیدی به چشم هوادار می رود، مگر هواداران استقلال چه گناهی کردند که در این وضعیت باید شاهد این جنجال هم باشند؟

 

به گزارش استقلال نیوز، تنش‌های موجود بین احمد مددی و فرهاد مجیدی مدیرعامل و سرمربی استقلال این روزها به بزرگ‌ترین چالش استقلال موجود شده و مصاحبه‌ها و بیانیه‌های متعدد این دو علیه هم پای بازیکنان را هم به میان کشیده است.

سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با مهر، در این خصوص، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

      

مددی و مجیدی را به صلح دعوت می‌کنم

قبل از هر چیز مددی و مجیدی را به صلح به سود استقلال و هوادارانش دعوت می‌کنم. دعوای این دو هیچ نفعی برای خودشان و تیم ندارد و باعث می‌شود دود این اختلافات به چشم هواداران برود. مگر هواداران استقلال چه گناهی کردند که در این وضعیت باید شاهد این جنجال هم باشند؟

رخصت گرفتن فکری از کانون پیشکسوتان کار قشنگی بود

زمانی که ابتدای فصل محمود فکری خواست از نساجی به استقلال بیاید، از کانون پیشکسوتان رخصت گرفت و این کار قشنگی بود. همان روز ما به او پیشنهاد دادیم برای تقویت خودش و تیمش یک کمیته فنی قوی تشکیل شود، که البته این اتفاق نیفتاد.

اصلی ترین دلیل اختلاف مددی و مجیدی نبود کمیته فنی است!

اگر امروز شاهد این جنجال و چالش بین مدیرعامل و سرمربی هستیم، اصلی ترین دلیل آن نبود همان کمیته فنی است. خلاء کمیته فنی امروز به این شکل خودش را نشان می‌دهد و ممکن است در آینده هم به صورت‌های دیگر دیده شود. توصیه‌ام به تصمیم سازان در باشگاه استقلال این است که حتی‌المقدور در اولین فرصت اقدام به تاسیس یک کمیته فنی نمایند.

تشکیل کمیته فنی کار امروز و فردا نیست و یک برنامه‌ریزی می‌خواهد. اما استقلال امروز نیاز به یک اقدام عاجل و کوتاه مدت برای رفع این مشکلات دارد و من توصیه می‌کنم برای خاتمه دادن به این جنجال، عقلا به میدان آمده و با ریش سفیدی مشکل مددی و مجیدی را حل کنند و از این دو می‌خواهم با درک جایگاه خود و اهمیت ختم غائله را به سود تیم و هواداران اعلام نمایند.

باید قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه بازگردد

اصلی ترین مشکل این سالهای استقلال حضور مددی و امثال مددی در مدیریت آن نیست. مشکل بزرگ باشگاه این است که قدرت تصمیم‌گیری خارج از باشگاه است نه داخل آن.

تا زمانی که قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه باز نگردد، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. باید قدرت تصمیم‌گیری به داخل باشگاه بازگردد؛ حتی اگر تصمیم اشتباه هم گرفته شد، بهتر از این است که تصمیمات خارج از باشگاه گرفته شود.

الان در وزارت ورزش هر معاون و مشاور و حتی مدیر کلی یک سهم از پست‌های استقلال می‌خواهد و جنگ قدرت شده بلای جان. یکی می‌خواهد مدیر عامل تعیین کند، یکی دنبال تعیین معاون است و دیگری دنبال سهم گرفتن از یک پست دیگر. حتی صدای مجیدی هم چندی قبل در آمد و با صراحت گفت دخالت‌های وزارت ورزش قدرت تصمیم‌گیری را از داخل باشگاه گرفته است.

* از ضعف هیات مدیره است که تصمیمات خارج از باشگاه گرفته می شود

زمانی هم که بنده مدیر باشگاه استقلال بودم، در همه آن سال‌ها تصمیم گیرندگان اصلی ورزش و فوتبال پرسپولیسی بودند، اما هیات مدیره وقت به قدری قوی بود که هرگز اجازه دخالت در امور باشگاه را به بالادستی‌ها نمی‌داد و استقلال خود را کاملاً حفظ کرده بود. باید استقلال بار دیگر به همان جا برسد که هیات مدیره برای آن تصمیم بگیرد نه اینکه تصمیمات اصلی در جای دیگری گرفته شود.

اخبار استقلال تهران

 

 


 مطالب مرتبط:

لجبازی و لجنبازی آشکار سلطانی فر و علی نژاد/ وزارت ورزش به دنبال ابقای احمد مددی و برکناری اعضای هیات مدیره

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: علی نژاد در جایگاهی نیست در مورد من صحبت کند؛ هر کاری کنید تیم من می برد

حمیدرضا آصفی: شرایط استقلال اصلا خوب نیست؛ تمام مشکلات اختلاف هیات مدیره و مدیرعامل نیست

به دستور وزارت ورزش/ احمد مددی در راه استقلالی شدن گابریله پین کارشکنی می‌کند

حجت نظری: هیات مدیره در بحث گابریله پین ورود خواهد کرد؛ مددی پل ارتباطی ما و فرهاد مجیدی بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار