bhrm fshrzdh 3 1

سرپرست باشگاه استقلال درباره مطرح شدن نام افراد مختلف برای نیمکت استقلال از رسانه ها خواست تا فینال جام حذفی از گمانه زنی دست بردارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بعد از تساوی استقلال مقابل دانشجویان و گل ابریشم در بازیهای تدارکاتی روزهای اخیر، برخی از هواداران این تیم به شدت از نتایج به دست آمده، ابراز ناراحتی کردند. حتی این نتایج با تیم های گمنام باعث شد تا هواداران تیم رقیب استقلال به تمسخر آبی پوشان چند روز قبل از فینال جام حذفی بپردازند.

بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به این نتایج به خبرنگار کاپ گفت: به نظر من این تساوی ها بسیار مثمرثمر خواهد بود چون بازی تدارکاتی است و اصلا نتیجه آن مهم نیست. چه باخت، چه تساوی و چه برد در این مسابقات دردی از ما دوا نمی کند چون ما به دنبال قهرمانی هستیم. 

وی در واکنش به شایعات فراوان پیرامون نیمکت استقلال و مطرح نام افرادی چون فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان و اسکوچیچ افزود: چند روز دندان روی جگر بگذارید و بعد از آن همه چیز مشخص می شود. از رسانه ها می خواهم که استقلال را وارد حاشیه نکنند و تا فینال جام حذفی برای گمانه زنی ها دست نگه دارند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار