دلفانی نیامده استعفاء کرد

عضو تازه وارد باشگاه استقلال در اقدامی عجیب از سمت خود در باشگاه استقلال استفعا کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در حاشیه هیات دولت، مجمع باشگاه استقلال(تاج) تشکیل و درباره هیات مدیره استقلال تصمیم گیری شد و چند گزینه ناکارآمد و بی کارنامه به مجموعه باشگاه استقلال اضافه شد تا بازهم شاهده انتخاب های غلط و البته مشکوک وزارت ورزش باشیم

پس از گذشت 2 روز از انتخاب اعضای جدید که به گفته خیلی از کارشناسان به دلیل رابطه قوی با ریس دیوان محاسبات کشور جناب مهراد بذرپاش به مجموعه استقلال راه یافتند ناگهان داریوش دلفانی به دلایل نامعلوم از سمت خود استفعا کرد!

این رفتار داریوش دلفانی به هر شکل مورد حمایت هواداران استقلال است زیرا تک تک هواداران استقلال از انتخاب های مضحک وزارت ورزش گلایه کرده و از مسئولین قضایی تقاضای ورود به این پرونده را داشته اند.


* دلفانی در واکنش به دلیل این اقدام به فارس گفت: 

 توفیقی داشتم که طی چند روز گذشته با اعتماد وزیر ورزش و جوانان و همچنین آقای علی نژاد لیاقت پیدا کنم و به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آغاز به مسئولیت کنم.

خدا شاهد است که 40 سال از عمرم را از استقلال طرفداری کردم و با خوشحالی هواداران این تیم خوشحال و با ناراحتی آنها ناراحت شدم. من یک فوتبالی بودم که از زمین خاکی به سطح مدیریتی باشگاه های شاخص کشور از جمله فولاد، شاهین بوشهر، استقلال اهواز و ....رسیدم. با توجه به فضای موجود در استقلال و اینکه یک عده هوادارنما و کسانی که مخل روند حرکتی باشگاه استقلال هستند فضایی را به وجود آوردند که واقعا حس کردم حضور من نمی تواند در این باشگاه مثمر ثمر باشد.

با وجود اینکه برنامه های خوبی داشتیم، تصمیم به ایجاد همدلی بین مدیریت و کادر فنی و سرمربی تیم گرفته بودیم و برنامه ریزی خوبی برای رسیدن استقلال به اوج داشیم اما متاسفانه یک عده به ناحق من و بقیه اعضای هیات مدیره و حتی مسئولان خادم کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند. شاید حضور تیم مدیریتی جدید برای یک عده ایجاد خطر می کرد چون آماده مبارزه با هر عنصری بودیم اما آنها با فضاسازی سعی در توجیه عملکرد خود داشته و در نهایت باعث شدند من از یکی از بزرگترین دلخوشی های زندگی ام بگذرم و از حضور در هیات مدیره استقلال کنار بروم.

جا دارد از اعتماد و پیگیری های آقای سلطانی فر تشکر می کنم که در این چند روز به جدیت پیگیری امور و رتق و فتق مشکلات مدیریتی استقلال بود و امیدوار هستیم استقلال با پیروزی در مسابقه امشب و همچنین دیدارهای پیش رو در جام حذفی موفق باشد و دل هواداران میلیونی این تیم را شاد کند.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

وزارت ورزش کار خودش را کرد/ جمع بی کفایت ها در هیات مدیره استقلال جمع شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار