حواشی دیدار استقلال و گل گهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال به محض ورود با تیمش به ورزشگاه درخواست خبرنگار صدا و سیما را برای مصاحبه رد کرد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و گل گهر سیرجان از ساعت 20:50 امروز جمعه(4 تیر 1400) از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* مسؤولان برگزاری مسابقه دو پرچم بزرگ با شعار همه با هم نه به اعتیاد را روی سکوهای ورزشگاه آزادی پهن کردند.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* در فاصله یک ساعت به شروع بازی محمدحسین زاهدی‌فر و تیم داوری‌اش از وضعیت زمین چمن و تورهای دروازه بازدید کردند.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به هنگام ورود اتوبوس آبی‌پوشان به ورزشگاه درخواست خبرنگار شبکه سه سیما را برای مصاحبه رد کرد و به همراه برادرش وارد رختکن شد.او از نصرالله عبدالهی  خواست پاسخگوی نمایندگان رسانه‌ها باشد.

* میلاد زکی‌پور، گادوین منشا، بهنام برزای، فرشید باقری، علی دشتی و مرتضی تبریزی استقلالی‌های حال حاضر گل‌گهر هستند که از این نفرات سه بازیکن در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار گرفتند. منشا به هنگام ورود به زمین تنها با اعضای تدارکات تیم استقلال خوش و بش کرد  و با بازیکنان سابق این تیم روبه‌رو نشد.

* فرشید  اسماعیلی و سیداحمد موسوی با پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی در فهرست استقلال قرار گرفته و از روی نیمکت منتظر دستور فرهاد مجیدی برای حضور در زمین هستند.

* نام رشید مظاهری و ووریا غفوری در فهرست آبی‌پوشان دیده نمی‌شود و هر دو بازیکن در این مسابقه حضور نخواهند داشت.

* امیر قلعه‌نویی قبل از شروع مسابقه با استقلال اظهار داشت:

ابتدا باید به مدافعان سلامت که برای جامعه ایثار می‌کنند سلام و خسته نباشید بگویم و دوم اینکه هفته مبارزه با موادمخدر است.من خودم در ستاد مبارزه با موادمخدر فعالیت دارم و دکتر مقیمی دبیر این ستاد را می‌شناسم که زحمات زیادی می‌کشند.در این ستاد جلسات زیادی با هنرمندان و ورزشکاران برگزار می‌شود و ما راهکارهای فرهنگی اقتصادی زیادی ارائه کرده‌ایم.

این مسأله(فراز و نشیب گل گهر) را قبول دارم این سال دومی است که در لیگ برتر حضور دارد و یکی از دلایل فراز و نشیب اشتباهات فردی بوده که من ابتدا و در درجه اول خودم را می‌گویم اما تیم ما حرکت‌های خوبی انجام داده و اکنون در سال دوم در لیگ برتر جزو 4، 5 تیم اول است. من با اطمینان می‌گویم در سه سال آینده گل‌گهر سیرجان قطب ورزش ایران و به خصوص فوتبال خواهد شد. از آقایان عتیقی، ملارحمان و جواهری هم تشکر می‌کنم.

 باشگاه استقلال و پیروزی(پرسپولیس) شرایط خاص خودشان را دارند. استقلال، پیروزی(پرسپولیس)، سپاهان و تراکتور عقبه و سابقه خوبی در آسیا و لیگ برتر ما دارند و تیم‌های بزرگی هستند. دعا می‌کنم هر چه زودتر مشکلات آنها حل شود. استقلال بعد از انقلاب همیشه این مشکلات را داشته من دلیل آن را می‌دانم  اما اکنون جای صحبت در مورد آن نیست. این باشگاه‌ها سرمایه‌های ملی هستند استقلال، پرسپولیس، فرااستانی و ملی هستند. این‌ها بخشی از تاریخ فوتبال ما هستند.

استقلال با دو قهرمانی در آسیا پرافتخارترین تیم ایران است باید نگاه ویژه‌ای به این تیم شود و نگاهی عدالت‌محور به آن داشته باشیم. در مورد نتیجه بازی با استقلال باید بگویم ما آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و نتیجه هم دست خداست.

* نصرالله عبداللهی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان درمورد مشکلات این تیم در روزهای اخیر اظهار داشت:

امیر قلعه‌نویی به وضعیت آشنایی دارد، اما اینقدر وضعیت خراب است که در زمان قلعه‌نویی استقلال پادشاهی می‌کرد.

تیم در حال تمرین است. بازیکنان صبوری کردند و کارها را انجام دادند، اما اگر زمان زیادی بگذرد و حق و حقوق بازیکنان دیر شود کار سخت خواهد شد؛ حالا هم مربیان، بازیکنان را نگه داشته‌اند و شرایط آرام به نظر می‌رسد. اگر اینگونه بگذرد فکر می‌کنم تیم بترکد!

امیدواریم هیأت مدیره جدید یا مقامات بالادستی کمک کنند، چون وضع خیلی خراب است.

میلیچ حضور دارد و با ما تمرین می‌کند، اما کمی مصدومیت دارد. دیاباته فرانسه است و به وی اجازه ورود نمی‌دهند. حالت فرانسه اضطراری است و فرانسوی‌ها را به کشورهای دیگر راه نمی‌دهند تا واکسن بزنند.

* پیش از شروع این مسابقه امیر قلعه‌نویی و نصرالله عبداللهی برای دقایقی با خبرنگار صدا و سیما گفت‌وگو کردند و در همان ابتدای مصاحبه نصرالله عبداللهی از شرایط استقلال سخن گفت که با خنده قلعه‌نویی مواجه شد.

* عبداللهی وقتی واکنش قلعه‌نویی را دید خطاب به گزارشگر صدا و سیما گفت: آقای قلعه‌نویی می‌خندد چون با شرایط و وضعیت این روزهای استقلال آشنا است.

* پیش از آغاز مصاف دو تیم بازیکنان استقلال به صورت دسته‌جمعی به سمت قلعه‌نویی رفته و از سرمربی گل‌گهر رخصت گرفتند.

* فرهاد مجیدی بعد از شرکت در مراسم هفته نه به اعتیاد به همراه کادر فنی‌اش نزد قلعه‌نویی رفت و با سرمربی سابق خود عکس یادگاری گرفت.

* آرمین سهرابیان و میلاد زکی‌پور پیش از آغاز دیدار دو تیم به سمت نیمکت استقلال و فرهاد مجیدی رفته و از سرمربی استقلال رخصت گرفتند.

* علیرضا حقیقی دروازه‌بان گل‌گهر با بهزاد غلامپور برخورد گرمی داشت و برای دقایقی با مربی گلرهای استقلال خوش و بش کرد.

* در دقیقه 6 مسابقه خطای آرمان رمضانی مدافع گل‌گهر با اعتراض شدید علیرضا علیزاده مواجه شد اما داور به این غائله خاتمه داد.

* بعد از زدن گل اول کمک داور برای تشخیص گل دچار تردید شد و همین موضوع باعث شد تا علیرضا حقیقی به شدت به گل مرادمند معترض شود. دروازه‌بان گل‌گهر در اعتراض به این تصمیم تا میانه‌های زمین دوید و به داور بازی و کمک داور معترض شد.

حواشی دیدار استقلال و گل گهر

* بعد از به ثمر رسیدن گل اول مسابقه بازیکنان گل‌گهر خطاب به دروازه‌بان تیمشان خواستند روحیه‌خودشان را حفظ کند و به داور اعتراض نکنند اما در دقیقه 16 علیرضا حقیقی به تصمیم داور معترض شد و با صدای بلند فریاد زد با 10 دقیقه تأخیر پرچم زدی.فرهاد مجیدی هم وقتی این صحبت حقیقی را شنید به سمت کمک‌داور رفت و با صدای بلند خطاب به وی گفت توپ دو متر از خط عبور کرده بود. این صحبت مجیدی در واکنش به اعتراض حقیقی صورت گرفت.

* امیر قلعه‌نویی قبل از گل دوم استقلال با حقیقی صحبت کرد و به وی گفت کارش را انجام دهد و به داور اعتراض نکند.

* سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دقیقه 23 علیرضا ابراهیم را از زمین بیرون کشید و علیرضا آرتا را جایگزین این بازیکن کرد. مدافع گل‌گهر هم از پشت دروازه به بیرون رفت و بازوبند کاپیتانی را به حقیقی داد.

* در دقیقه 24 مسابقه گادوین منشا با محمدحسین مرادمند درگیر شد که داور به مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

* در دقیقه 37 مسابقه امیر قلعه‌نویی علی‌اصغر عاشوری را از زمین مسابقه بیرون کشید که همین مسأله باعث ناراحتی هافبک‌ گل‌گهر شد.عاشوری بعد از تعویض به سمت بازیکنان خودی نرفت و حتی بطری آبی که تدارکات این تیم به وی داد را نگرفت.

* با پایان نیمه اول فرهاد مجیدی در مسیر منتهی به رختکن با محمدحسین زاهدی‌فر گفت‌وگو کرد.

* علیرضا حقیقی که روی گل اول گل‌گهر سیرجان مقصر بود در پایان نیمه اول همچنان با تیم داوری صحبت و به آنها اعتراض کرد. حقیقی معتقد بود توپ حسین مرادمند از خط رد نشده و کمک داور به اشتباه گل را صحیح اعلام کرده است.

* بازیکنان نیمکت‌نشین هر دو تیم در بین دو نیمه مشغول گرم کردن شدند. مرتضی تبریزی در بین دو نیمه با هم‌تیمی‌های فصل گذشته  خود خوش و بش کرد.

* با شروع نیمه دوم مرتضی تبریزی و علی دشتی به سمت فرهاد مجیدی رفته و با وی خوش و بش کردند. همچنین فرشید باقری که سابقه عضویت در استقلال را دارد با حسین مرادمند برخورد گرمی داشت.

* امیر قلعه‌نویی اواخر مسابقه از شاگردانش درخواست کرد که با داور صحبت نکنند؛ وی معتقد بود داور پنالتی را به سود گل‌گهر نگرفته و نباید توقع داشته باشند خطاها را به سود آنها اعلام کند.

* اواخر مسابقه سیاوش یزدانی در یک صحنه پا به توپ شد و در نهایت توپ را لو داد؛ فرهاد مجیدی هم از دست وی ناراحت شد و از او خواست که زودتر پاس دهد.

* بعد از پایان مسابقه فرهاد مجیدی به سرعت به سمت رختکن رفت. انتظار می‌رفت که مجیدی در پایان بازی کنار زمین بماند و با بازیکنانش به خوشحالی بپردازد.

* مجیدی، سرمربی تیم استقلال در مسیر رختکن با علیرضا حقیقی برخورد گرمی داشت.

* عارف غلامی که یکی از نزدیکانش روی سکوها نشسته بود، قصد داشت وی را همراه با خود به کنار زمین بیاورد که با مخالفت ماموران نیروی انتظامی مواجه شد.

* امیر قلعه‌نویی که از شکست تیمش ناراحت بود با چهره‌ای درهم به سمت رختکن رفت.

* سومین کلین‌شیت متوالی حسینی، دروازه‌بان استقلال در این مسابقه رقم خورد. وی مقابل نفت آبادان، پدیده و گل‌گهر توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) و گل گهر سیرحان با دو گل به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* پس از پیروزی استقلال برابر گل‌گهر، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در رختکن تیمش ضمن تشکر از زحمات بازیکنانش، به آن‌ها گفت که طبق وعده‌ای که قبل از بازی به آن‌ها داده بود، روز(شنبه) از حساب شخصی خود به هر یک از بازیکنان 20 میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت خواهد کرد.

        

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ پیروزی استقلال مقابل گل گهر در نیمه نخست؛ خریدهای جدید گل اولی های فرهاد!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ مهره چینی شاگرد مقابل استاد!

هفته بیست و چهام لیگ برتر/ فرشاد ماجدی: بازیکنان برای برد هم‌ قسم شدند؛ از زاهدی‌فر قضاوت عادلانه‌ می خواهیم

داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل برازجان قاضی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار