مصاحبه استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از برتری مقابل گل گهر گفتند: کنعانی زادگان بهتر است سرش به کار خودش باشد و در مورد تیم ما صحبت نکند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل گل گهر از هفته بیست و چهارم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی داریم، اما خوشبختانه با سه امتیاز از زمین خارج شدیم که خیلی هم حساس بود.

وی در مورد پاداش مجیدی به بازیکنان گفت: مجیدی بازی قبل 10 میلیون تومان از حساب شخصی اش داده بود و بعد از این برد نیز 20 میلیون تومان داد. فقط می‌توانیم بگوییم دم او گرم. ما تمام تلاش مان را می‌کنیم که محبت‌های او و هوادارانی که در ورزشگاه نیستند را جبران کنیم.

 در خصوص صحبت های کنعانی زادگان هم باید بگویم که این اتفاق خوبی نیست که آنها در مورد تیم ما و ما در مورد آنها صحبت کنیم. به نظرم حسین باید تمرکزش را بیشتر روی تیم خود بگذارد و ما هم خودمان می‌دانیم چه مشکلاتی داریم. بازی قبل گفتیم مشکل مالی زیادی داریم، اما الان چیزی که نیاز داریم امکانات و یک رختکن خوب و زمین تمرین است. امکانات اولیه ای که یک تیم لیگ برتری باید داشته باشد را متاسفانه نداریم.

به نظرم در این جبهه‌ای که ایستادیم، تنها هستیم. سرمربی تیم برای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد، از جیب خود پاداش می‌‌دهد. شخصا اصلا از هیات مدیره خبر ندارم که چه کار می‌کنند.اصلا مدیرعامل را نمی‌بینیم و کنار ما نیستند. الان کادرفنی و بازیکنان یک طرف تنها مانده‌اند.

 تلاش می‌کنم در هر بازی به تیمم کمک کنم. هر گلی که به ثمر می‌رسد همه بازیکنان از سید حسین حسینی تا مهاجم همه کمک می‌کنند. گلی هم که زدم روی یک کار تیمی خوب بود.
هوادار واقعیت را می‌بیند که بازیکنان و کادر چطور تلاش می‌کنند. آنها همیشه کنار ما هستند.

* محمد حسین مرادمند

داور کار خودش را می‌کرد. در یک بازی جنگ است اما هرکس مستحکم باشد و تمام توانش را بگذارد، می‌تواند پیروز شود. ما هم توانستیم به سه امتیاز این بازی خانگی برسیم.

ما هنوز مشکلات مالی داریم و هنوز این مشکلات را داریم اما ان شالله حل می‌شود.

فقط توصیه می کنم به منشا ادب یاد بدهند.

بازی خوبی بود اما کار خاصی انجام ندادیم و سه امتیاز یک دیدار خانگی را گرفتیم. صد در صد کادرفنی تیم حریف را آنالیز کرده بود و توانستیم یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم.

 

* آرش رضاوند

بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. استقلال خیلی هوشمندانه بازی کرد. دو گل در نیمه اول زدیم و تا آخر مسابقه حفظش کردیم. موقعیت های دیگری هم داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم اما مهم سه امتیاز و برد بود.

موقعیت هایی داشتیم. البته در نیمه اول دو گل زده بودیم و نیازی نبود خود را به آب و آتش بزنیم. خدا را شکر توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

 نمی خواهم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم و مرا وارد حاشیه نکنید.

پرداختی که صورت نگرفته و امکانات هم که یک شبه درست نمی شود. ان شالله تلاش می‌کنند و از فصل بعد شرایط بهتر می‌شود.

کاری به کنعانی‌زادگان ندارم و کار خودمان را می کنیم اما آنچه مشخص است همه می دانند و آن را می‌بینند. امیدوارم شرایط درست شود.


 

* فرزاد مجیدی

هواداران استقلال از این برد خوشحال هستند. هواداران در این سال‌ها سختی‌های زیادی کشیده‌اند و به آنها تبریک می‌گویم.


بازیکنان ما لیاقت‌شان بیشتر از اینهاست و نمی خواهیم با این صحبت‌ها برد را به کام هواداران تلخ کرد.


فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان ما تلاش می‌کنند و مزد زحمات‌شان را می‌گیرند. این برد حاصل تلاش سرمربی، مربی،کادر فنی، بازیکنان و همه اعضای تیم است.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ فرهاد در بحران مچ امیر را خواباند؛ گل‌گهر مقابل عظمت استقلال زانو زد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار