اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در اطلاعیه ای در خصوص میزبانی از الهلال در 1/8 لیگ قهرمانان آسیا اطلاع رسانی کرد.

                   

به گزارش استقلال نیوز، بعد از ارسال نامه از سوی AFC به باشگاه استقلال(تاج) در خصوص معرفی زمین بی طرف برای میزبانی از الهلال در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا 2021 باشگاه استقلال رسما از میزبان احتمالی رونمایی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مواضع این باشگاه برای میزبانی در دیدار با الهلال عربستان را اعلام کرد.


در این نامه آمده است با توجه به نقض مصوبه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف در مرحله گروهی که منتج به حضور استقلال در کشور عربستان شد، این باشگاه همچنان تهران و ورزشگاه آزادی را اولویت اول و اصلی خود برای میزبانی از حریف عربستانی می داند و بر احقاق این حقوق باشگاه بزرگ استقلال اصرار و تاکید دارد.


در ادامه این نامه آمده است که باشگاه استقلال در صورت عدم موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال الوصل امارات در شهر دبی را به عنوان میزبان در نظر دارد و از فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل این فدراسیون درخواست نموده تا جهت اخذ مجوز از فدراسیون فوتبال این کشور بر اساس مقررات اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش استقلال نیوز، انتخاب دوبی اگر بخاطر وجود ایرانی های زیاد این شهر باشد که در وضعیت کرونا و عدم اجازه ورود هواداران در لیگ قهرمانان آسیا هیچ تاثیری بر حق میزبانی استقلال ندارد

ازبکستان می توانست گزینه بهتری برای تیم استقلال باشد زیرا مزایای بیشتری در قیاس با دوبی دارد: عدم وجود اعراب در این کشور و نفوذ احتمالی در شرایط میزبانی، شباهت آب و هوای دو کشور ایران و ازبکستان و همچنین مسافت طولانی تر این کشور تا عربستان همگی نکات مثبت کشور ازبکستان است.

 البته این هم از شاهکارهای AFC و بی عرضگی مسئولین ورزشی کشورمان است که با وجود اینکه استقلال در مرحله گروهی در کشور عربستان بازی های خود را انجام داد امروز به بهانه های مختلف حق میزبانی از نماینده سعودی ها را نداشته باشد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال: عمان نه! در دوبی از الهلال میزبانی می کنیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار