نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: عبدیان و نامداری بدون ریا کمک کردند و قبل از اینکه در هیات مدیره نباشند هم بدون چشم‌داشت کمک می‌کردند.

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، درباره کنار رفتن مهدی عبدیان و علی نامداری از مدیریت این باشگاه، صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

              

کنار رفتن مهدی عبدیان و علی نامداری از مدیریت باشگاه استقلال؟

 

سوالم از وزارت ورزش و جوانان این است در این وضعیت بغرنج مادی چرا باعث می شوند افرادی مانند نامداری و عبدیان بروند؟ این آدم‌ها مثل عتیقه هستند. نامداری سال‌های کنار استقلال است اما نامی از او وجود نداشت. در زمان منصوریان، نامجومطلق و وینفرد شفر او به تیم کمک می‌کرد. در زمان تمام مدیریت‌ها او به عنوان فردی که عاشق استقلال است به تیم کمک می‌کرد. ده‌ها بار 70 یا 80 میلیون به تیم کمک کرده بود. با اعضای جدید مدیریت باشگاه آشنا نیستم و تنها پرویز مظلومی را می‌شناسم.

* گفته می‌شود نامداری تنها 10 میلیارد تومان به باشگاه کمک کرده است؟

مگر این رقم، رقم کمی است؟ چطور 10 میلیارد را رقم ناچیزی می‌بینند؟ نمی‌دانم با چه منطقی این رقم کم است. من یادم است که وقتی شفر استعفا کرده بود، آقای افتخاری می‌خواستند شفر را انتخاب کنند و دنبال کمک مادی بودند که آقای عبدیان 50 هزار دلار کمک کرد. من ایشان را نمی‌شناختم و از آن زمان آشنا شدیم. هنوز که هنوز است ایشان 38 هزار دلار را دریافت نکرده‌اند رسیدش در اختیارم است. این ماجرا برای 4 سال پیش است.

خیلی وقت‌ها پیش می‌آمد که تیم گرفتار می‌شد و به او تماس می‌گرفتیم که مشکل را حل کند. الان بازیکنان خیلی ناراحت هستند و حقشان هم هست که ناراحت باشند. مثلا شما مرادمند را ببینید که اگر پول گرفته بود باید طلبش را پرداخت می‌کرد نه اینکه حکم جلبش را بگیرند.

* پاداش‌های مجیدی به بازیکنان؟

بخدا باید قدر این سرمربی را بدانند. باید دستش را هم ماچ کنند که هر نوعی که شده دوست دارد بازیکنانش را زنده نگه دارد. وقتی بازیکنان پول ندارند، تنها دلخوشی آنها همین پاداش‌هاست. مجیدی به خاطر تیم این کارها را انجام می‌دهد و کمتر کسی پیدا می‌شود که این کار را انجام بدهد. همه به یک اندازه پاداش می‌گیرند و بعضی حرف‌ها در مورد پاداش‌ها درست نیست.

* حضور علی فتح الله زاده در تمرین تیم استقلال؟

فتح الله زاده خیلی خوب صحبت کرد و به بازیکنان گفت که همیشه به عنوان یک هوادار این باشگاه را دوست دارد و هر کمکی که بتواند انجام می‌دهد.

* رویارویی با الهلال عربستان در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا؟

چند ماه دیگر قرارداد بازیکنانمان تمام می‌شود و آنهایی که قراردادشان تمام می‌شود باید پول بگیرند تا بخواهند دوباره تمدید کنند. حدود 6-7 بازیکن هم سرمربی به آنها نیاز دارد و باید جذب شوند. وقتی سرمربی احتیاج دارد باید آن را برطرف کند. حالا شما در کنار این دو مساله، بدهکاری‌های باشگاه را در نظر بگیرید و ببینید که چه جنگ نابرابری خواهیم داشت.

سال گذشته قرار بود ما به قطر برویم، در پرواز اول با 14 بازیکن که چند نفر هم بازیکن امید بودند، رفتیم. بقیه بچه‌ها اینجا در تهران قرارداد بستند و با کمک آقای نامداری آنها راهی قطر شدند. او کمک کرد که پنجره باز شود و خودم در جریان بودم که چطور از طلبکاران که شکایت کرده بودند رضایت گرفتیم؛ حدود چند میلیارد بود که یکی دو میلیارد تخفیف گرفتیم اما با کمک و پرداخت مبالغ از سوی نامداری مشکل حل شد. یادم است که یکی دو پنجره را هم آقای عبدیان کمک کردند و اگر ایشان نبودند محروم می‌شدیم.

* اعتراضات به انتخاب مددی؟

آنهایی که مددی را انتخاب کرده‌اند به او پول بدهد تا مشکلات برطرف شود، الان پول مشکل را حل می‌کند، اگر حل نشود این مشکل همچنان پابرجا می‌ماند. برای نقل و انتقالات با این وضعیت مشکل می‌خوریم، تیمی قهرمان است که نقل و انتقالات را ببرد، منظورم این است که افراد تاثیرگذار مثل نامداری و عبدیان موهبت الهی هستند ولی دلسردشان می‌کنند و فراری می‌دهند. این افراد بدون ریا کمک کردند و قبل از اینکه در هیات مدیره نباشند بدون چشم‌داشت کمک می‌کردند.

* کمک‎های عبدیان به استقلال پیش از حضور در هیات مدیره؟

زمانی که پادوانی در اهواز مصدوم شده بود و عمل جراحی کرد یک مقدار زیادی پول لازم داشتیم که باشگاه آن زمان پول نداشت و ایشان به ما کمک کرد که کار را راه بیندازند. این افراد مرحم زخم باشگاه بودند اما ایشان را فراری دادند و اکنون وضعیت به این شکل است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

نصرالله عبداللهی از مدیریت انتقاد کرد و بلافاصله مجبور به تصحیح شد/ مشکلات استقلال با دیدار مجیدی و مددی حل نمی‌شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار