حواشی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

در حالیکه آب ورزشگاه امام خمینی شهر اراک قطع بود، داوود رفعتی ناظر مسابقه اعلام کرد تا زمین آبیاری نشود اجازه برگزاری بازی را نخواهد داد.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال(تاج) ایران از ساعت 19:50 امشب پنجشنبه (10 تیر 1400) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی اراک برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* کانوان هواداران آلومینیوم روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) نام شهر اراک را به صورت طرح موزاییکی پیاده کرده است.

* هنگام خروج کاروان آلومینیوم اراک از هتل، برای اعضای این تیم اسپند دود شد.

* پیش از آغاز بازی علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه و حسین کاظمی از کادرفنی آلومینیوم اراک با فرزاد مجیدی و داوو رفعتی مشغول گفت‌وگو و خوش و بش بودند. منصوریان پس از اینکه متوجه شد صالح مصطفوی در حال نزدیک شدن به جمع آن‌ها است به سایر نفرات گفت: این پسر آمد حرف نزنید!

حواشی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

* در حالیکه آب ورزشگاه امام خمینی شهر اراک قطع بود، داوود رفعتی ناظر مسابقه اعلام کرد تا زمین آبیاری نشود اجازه برگزاری بازی را نخواهد داد.

* با توجه به نا آماده بودن ورزشگاه امام خمینی دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم که قرار بود از ساعت 19:50 شروع شود با تاخیر ده دقیقه‌ای و راس ساعت 20 آغاز شد.

* یکی از عکاسان در زمان ورود بازیکنان استقلال به زمین برای گرم کردن بدن ‌های خود،  در مسیر آنها قرار داشت و به همین دلیل یکی از عوامل حراست ورزشگاه به وی تذکر داد. مهدی قائدی هم که قصد ورود به زمین را داشت در این صحنه لفظ مسخره را به کار برد.

حواشی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال

* علیرضا منصوریان و کادرفنی آلومینیوم قبل از شروع مسابقه با گل به سمت نیمکت تیم استقلال رفتند. در این لحظه سرمربی تیم میزبان پس از خوش و بش با فرهاد مجیدی، نصرالله عبداللهی و سایر نفرات نیمکت‌نشین قاب عکسی که عبدالله در آن کنار مرحوم منصور پورحیدری نشسته بود، به سرپرست استقلال تقدیم کرد.

* اسماعیل شریفات قبل از شروع بازی سمت فرهاد مجیدی رفت و یک شاخه گل را به وی تقدیم کرد. در زمان همبازی بودن آنها در استقلال، مجیدی در یک دربی بازوبند کاپیتانی را به شریفات داد.

* تمام بازیکنان استقلال سمت منصوریان رفته و با وی خوش و بش کردند. سرمربی آلومینیوم در این صحنه با حسینی و مطهری شوخی کرد.

* منصوریان که از ابتدای بازی جنب و جوش خاصی در کنار زمین داشت، پس از اعلام نشدن خطا روی بازیکن آلومینیوم در دقیقه 8 به کمک داور اعتراض کرد.

* میثم مجیدی که به دلیل مصدومیت شکستگی استخوان نازک نی، ادامه رقابت‌های فصل را از دست داده با عصا در ورزشگاه امام خمینی حاضر شد. وی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، لحظاتی با بازیکنان تیم حریف صحبت کرد.

* علیرضا منصوریان پس از اعلام خطای هند سید مهدی حسینی با صدای بلندی به تصمیم مهدی سیدعلی اعتراض کرد.

* پس از سوت پایان بازی در نیمه اول، پوریا آریا کیا به سمت داور وسط رفت و با او در مورد خطای هند حسینی صحبت کرد. گفت‌وگوی بازیکن آلومینیوم و سیدعلی در نهایت با خوش و بش آن‌ها به پایان رسید.

* احمد موسوی که در نیمه دوم جای محمد دانشگر را در ترکیب استقلال گرفت، قبل از شروع این نیمه با منصوریان خوش و بش کرد.

* داود رفعتی، ناظر بازی پیش از آغاز نیمه دوم به حضور برخی افراد متفرقه روی سکوها معترض شد و به همین دلیل سید‌علی تا زمان مشخص نشدن تکلیف این افراد متفرقه سوت شروع نیمه دوم را به صدا درنیاورد.

* سیاوش یزدانی در دقیقه 52 پس از خطا روی سعید باقرپسند به داور اعتراض کرده و اعتقاد داشت باید خطای بازیکن آلومینیوم اعلام شود.

* در دقیقه 53 فرشید اسماعیلی پس از روی زمین افتادن، توپ را با دست گرفت و به همین دلیل داور خطای این بازیکن را اعلام کرد. البته برخلاف بازیکنان آلومینیوم که اعتقاد داشتند سیدعلی باید این خطا را پنالتی می‌گرفت، آبی‌‍ پوشان اعتقاد داشتند اسماعیلی خطایی مرتکب نشده است.

* در دقیقه 57 فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور به تصمیم داور معترض شدند و به همین دلیل سید علی با آمدن به کنار زمین، به آنها تذکر داد.

* در دقیقه 60 محمد حسین مرادمند در برخورد با بازیکن آلومینیوم با سر روی زمین افتاد. وی پس از اینکه متوجه شد سیدعلی خطایش را اعلام کرده با تعجب به تصمیم داور اعتراض کرد.

* مرادمند که در نیمه دوم چندین بار دچار مصدومیت شد، برای لحظاتی لنگ لنگان به بازی ادامه داد.

* لحظاتی پس از آفساید اعلام شدن گل امیر ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی با گرفتن گوشی موبایل یکی از نیمکت‌نشین‌های استقلال، داور را به سمت خود آورد و با نشان دادن این صحنه اعتقاد داشت داور برای مردود کردن این گل‌، تصمیم اشتباهی گرفته است. این حرکت سبب شد سید علی به سرمربی آبی پوشان کارت زرد نشان بدهد.

* مجیدی پس از دریافت کارت زرد گفت: این گل آفساید نبود، چگونه آفساید گرفتید؟ لحظاتی بعد سرمربی و آنالیزور تیم استقلال، بار دیگر از طریق این گوشی صحنه گل مردود شده را به داود رفعتی،  نشان داده و در نهایت ناظر بازی گوشی موبایل را ضبط کرد. با این حرکت اعتراض‌های مجیدی ادامه پیدا کرد.

* دقایقی بعد بهزاد غلامپور هم در اعتراض به تصمیم مهدی سیدعلی با کارت زرد داور جریمه شد. 

* در زمان استراحت بازیکنان دو تیم، مربی دروازه‌بان های استقلال با داور صحبت کرده و به وی معترض شد.

* علیرضا منصوریان در این لحظه با نشستن روی زمین و استفاده از یک تابلو، نکات فنی را به شاگردانش انتقال داد.

* پس از روی زمین افتادن مهدی قائدی در دقیقه 80 و اعلام تمارض بازیکن استقلال، مصطفی احمدی با فرشید اسماعیلی درگیر شد و داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد. البته در این صحنه فرهاد مجیدی هم با پریدن روی هوا تصور کرد داور برای تیمش پنالتی گرفته است.

* در جریان جنجال‌های نیمه دوم این مسابقه، فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم استقلال که روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) حضور داشت با سر و صدا و توهین به مسئولان برگزاری مسابقه توسط ناظر بازی اخراج شد.

* دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال(تاج) ایران بدون گل به پایان رسید.

* باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، اعتراض خود نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی داور بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک را اعلام کرد. سایت باشگاه استقلال نوشت: سیدعلی در این دیدار اشتباهات موثری در نتیجه بازی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به مردود اعلام کردن گل ارسلان مطهری اشاره داشت.

* نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت سیدمهدی سیدعلی در بازی آلومینیوم اراک و استقلال اظهار داشت:

ابتدا باید بگویم اعتراض‌های زیاد به داوری در این مسابقه واقعاً ناخوشایند وآزاردهنده بود. نمی‌دانم مربیان و بازیکنان ما جام ملت‌های اورپا را نگاه می‌کنند یا نه. آنجا شما این همه اعتراض به داور را مشاهده نمی‌کنید. البته داور در این مسابقه چند خطا به سود طرفین نگرفت، ولی نکته مهم مسابقه در دقیقه 67 اتفاق افتاد. زمانی که گل سالم استقلال توسط کمک‌داور مردود اعلام شد.

من چندبار این صحنه را نگاه کردم. هیچ آفسایدی در این صحنه ندیدم و نمی‌دانم که چرا این گل مردود اعلام شد؟ البته کادرفنی استقلال حق استفاده از موبایل را روی نیمکت ندارد. استفاده از موبایل در جریان مسابقه قانونی نیست. اینکه بخواهیم گل را با تصاویر موبایلی برگردانیم درست نیست، زیرا باید از سیستم وی‌ای‌آر استفاده شود.

دروازه‌بان آلومینیوم دقیقه 67 توپ را در خارج از محوطه جریمه با دست گرفت که باید یک خطای هند به ضرر آلومینیوم اعلام می‌شد. در دقیقه 80 هم مهدی قائدی با عمل شبیه‌سازی، خود را به زمین زد که این صحنه پنالتی نبود و داور باید یک کارت زرد به مهاجم استقلال نشان می‌داد. 6 دقیقه وقت اضافه هم به درستی از سوی داور اعلام شد. در این مسابقه داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت و این کمک‌داور اول مسابقه بود که به اشتباه گل سالم استقلال را مردود اعلام کرد.   

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ مهندسی لیگ با مهندس سید علی؛ آلومینیوم با داوری به استقلال نباخت

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ تساوی آلومینیوم و استقلال در نیمه نخست؛ در انتظار نیمه مربیان!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل آلومینیوم؛ فرهاد در اراک به داش علیمنصور رسید!

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل شهر ری قاضی دیدار آلومینیوم اراک و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار