بهزاد غلامپور

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ااستقلال(تاج) گفت: تا امروز هر چه در مورد خواسته‌هایمان گفتیم بر عکس از آب در آمده و فکر می‌کنم شرایط باشگاه ما با برف سال بعد درست می‌شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال پیش از دیدار با تراکتور و اینکه آیا مشکلات این تیم حل شده یا خیر، صحبت هایی را عنوان کرد کهدر ادامه می خوانید:

         

آیا مشکلات این تیم حل شده یا خیر؟

 

شرایط همانطور است که پیش از این بود و هیچ چیز تغییر نکرده است ما تمرین می‌کنیم و مثل هفته‌های گذشته وضعیت همانی است که همه در جریانش هستند.

* مردود اعلام شدن گل استقلال در بازی گذشته مقابل آلومینیوم اراک؟

ما به این اتفاقات عادت کردیم گل‌های سالم تیم ما را نمی‌بینند و داوران عزیز نمی‌گذارند کارمان را انجام دهیم. داوران در این فوتبال زحمت می‌کشند و کسی منکر این موضوع نیست اما در همین بازی گذشته دو امتیاز به راحتی از استقلال گرفته شد.

* شرایط استقلال برای بازی با تراکتور چگونه است؟

بازی سختی در پیش داریم تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است و مطمئنا بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود فیروز کریمی هم مربی من بوده و مطمئناً‌ تیمش را با تمام توان به مصاف استقلال خواهد فرستاد.

* آیا مجیدی برای دیدار با تراکتور هم وعده پاداش به تیم داده است یا خیر؟

مجیدی در هفته‌های اخیر از خود گذشتگی نشان داده و تیم را به هر شکل ممکن حفظ کرده است. وظیفه او نیست که بخواهد چنین کارهایی انجام بدهد اما وقتی شرایط را مساعد نمی‌بیند طبعاً مجبور می‌شود خودش ورود کند.

* چه خواسته‌ای از مدیران باشگاه دارید؟

من خواسته‌ای ندارم! قبلاً هم هر چه خواسته بودم انجام شده است. امیدوارم مدیران استقلال سلامت باشند و طول عمر داشته باشند و به همین شکل بتازانند. ما هیچ مشکلی نداریم، 100 درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم و اصلاً نگرانی نداریم که بخواهیم آن را مطرح کنیم.

* آیا این صحبت‌ها را به صورت جدی مطرح می‌کنید یا شوخی می‌کنید؟

ما هر چه تا الان گفتیم برعکس از آب در آمده، دوست دارم این بار از همه چیز تعریف کنم، شاید اتفاق دیگری بیفتد. من که فکر می‌کنم شرایط استقلال با برف سال بعد درست می‌شود.

* حسین حسینی در این 4 هفته عملکرد قابل قبولی داشته اما وقتی دروازه‌بانان این تیم گل می‌خورند از مربی تیم انتقاد می‌شود؟

من کار خودم را انجام می‌دهم و توجهی به فضای مجازی ندارم. تمرینات ما هر روز بیشتر و سخت‌تر می‌شود هر روز فیلم‌های جدید می‌بینم و کاری که درست باشد را انجام می‌دهم، اگر هم نقدی منصفانه باشد آن را می‌پذیرم. در فضای مجازی هم فعالیت ندارم و نمی‌دانم در آنجا چه می‌گذرد اما واقعیت این است که ما دروازه‌بان‌های خوبی داریم و هر زمان حسینی و مظاهری بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. حسینی هم شرایط خوبی دارد درست مثل دروازه‌بان‌های تیم‌مان.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

انتصاب جدید مددی در باشگاه استقلال/ مهندس فرهاد موافق مشاور مدیرعامل در امور نگهداری از اماکن ورزشی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار