مانی غفار

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد خواسته به حق هواداران و مسئولان این باشگاه این است که کمیته انضباطی و اخلاق سریعا به توهین کنعانی زادگان رسیدگی کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، پیش از شروع نشست خبری قبل از مصاف تیم‌های استقلال و تراکتور، مانی(علی) غفار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال(تاج) در صحبت‌های ابتدایی این نشست خبری به مسائل مهمی اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید:

* در خصوص توهین کنعانی زادگان نباید مصلحت اندیشی صورت گیرد

باشگاه استقلال روز شنبه از محمد حسین کنعانی زادگان به کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. خواسته به حق هواداران باشگاه استقلال و مسئولان این باشگاه این است که کمیته انضباطی و اخلاق خیلی سریع به این موضوع رسیدگی کنند. این موضوع یک توهین بزرگ به خانواده بزرگ باشگاه استقلال و چند ده میلیون هوادار این باشگاه است و نباید مصلحت اندیشی در این قضیه صورت گیرد.

* گل‌محمدی باید محروم شود

نکته دوم در مورد آقای یحیی گل‌محمدی سرمربی محترم پرسپولیس است. قاعده فوتبال بر این بود که ایشان در بازی برابر گل گهر سیرجان از کنار زمین مسابقه اخراج شود اما این اتفاق رخ نداد. ما مورد مشابهی در دنیا داریم؛ ۴ سال پیش رونالدو در سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا، داور مسابقه را لمس کرد و پنج جلسه محروم شد که چهار جلسه آن به دلیل لمس داور مسابقه بود. باشگاه استقلال عقیده دارد و در بیانیه خود به این موضوع اشاره نموده که دوگانگی در قوانین و برخورد تبعیض آمیز و ناعادلانه باید یک روز به پایان برسد. اگر این اتفاق برای آقای مجیدی رخ داده بود، ایشان محروم می شدند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

استقلالی‌ها خواهان محرومیت مادام‌العمر مدافع هتاک از حضور در تیم ملی/کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال قانون را سلیقه‌ای اعمال نکنند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار