احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقايق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) که دیشب به صورت تلفنی مهمان برنامه فوتبال برتر شبکه 3 بود، که پس از اینکه به محمدحسین میثاقی مجری این برنامه حمله کرد و او را آتش بیار معرکه خطاب کرد، فرصت ادامه صحبت از او گرفته شد و تماس تلفنی او را قطع کردند.

مددی امروز در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

         

* میثاقی متوجه شد كه نيات مغرضانه و هدف دارش علني شده است

شب گذشته به دلیل تماس با آقای افشاریان، قرار شد بنده تلفنم را قطع کنم و مجددا با من تماس گرفته شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دلیل آن هم روشن و واضح است که آقای میثاقی از اینکه ایشان را آتش بیار معرکه خطاب کردم، متوجه شد كه شيطنت و نيات مغرضانه و هدف دارش علني شده است و به همین دلیل بعد از قطع تلفن و با اطمینان از اینکه جوابی از سمت بنده نخواهد شنید، شروع به بیان مطالبی علیه بنده و کادر مدیریتی استقلال كرد.

* هيچ ترديدی در تعلق خاطر ميثاقی به يك تيم خاص وجود ندارد

هيچ ترديدی در گرايش رنگی ميثاقی و تعلق خاطرش به يك تيم خاص وجود ندارد و ايشان با سواستفاده از موقعيت خويش و تريبون رسمی صدا و سيما كه امانتی دست ايشان است، به تخريب وجهه استقلال مشغول است.

* مديريت شبكه سوم با افراد فرصت طلب و حاشیه دوست برخورد  کند

از مديريت محترم شبكه سوم سيما می‌خواهم در برخورد با چنین افراد فرصت طلب و حاشیه دوست که تریبون رسمی صدا و سیما را در دست دارند و بیش از پیشبرد اهداف مقدس رسانه‌ای به دنبال به ثمر رساندن اهداف مغرضانه شخصی خود هستند، یادآور شوند که راه جذب و افزایش مخاطب برنامه فوتبال برتر، چنین شیطنت ها و تولید حواشی نبوده و بیش از آنکه سعی در به هم ریختن تمرکز  تیم استقلال را داشته باشد، حواس خود را به افزایش کیفیت برنامه اش متمرکز کند و سوالاتی را مطرح نماید که تاب شنیدن جواب آن‌ها را هم داشته باشد نه اینکه تلفن را قطع کنند و نهایتا سیاست برنامه خود را از "به هر قیمتی دیده شدن" به "قیمتی دیده شدن" تغییر دهد.

* چرا ميثاقی هیچوقت رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد؟

سوالی که از میثاقی می‌خواستم بپرسم این بود که چرا هیچوقت آقای رسول پناه و گل‌محمدی را روی خط برنامه‌اش نیاورد تا حقايق پشت پرده و روشنگری های لازم صورت بگیرد. در پایان نیز درمورد اظهار نظر ایشان درخصوص هیات مدیره و کادر مدیریتی باشگاه استقلال لازم به ذکر است که ایشان صرفا یک مجری ساده ورزشی بوده و در جایگاهی نیستند که بخواهند چه هیات مدیره قبلی و چه هیات مدیره فعلی باشگاه را نقد غير منصفانه کنند. مطمئنا به زودی با تلاش‌های بی وقفه، علیرغم شیطنت‌ها و غرض ورزی‌های صورت گرفته، مشکلات استقلال حل می‌شود و کشتی استقلال به ساحل آرامش خواهد رسيد.

مددی: ادعای تخلف آکادمی ااخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

مدیران استقلال به جای انتشار این خبر، باید از خجالت بمیرند!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار