حواشی دیدار استقلال و تراکتور

هواداران استقلال در استادیوم آزادی طرح موزائیکی را در حمایت از فرهاد مجیدی روی سکوها پیاده کردند.

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریز از ساعت 19:15 امشب سه شنبه (15 تیر 1400) از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

           

* هواداران استقلال در استادیوم آزادی طرح موزائیکی را در حمایت از فرهاد مجیدی روی سکوها پیاده کردند.

* جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور در استادیوم ‌آزادی تماشاگر دیدار دو تیم خواهد بود.

* نام ووریا غفوری در فهرست آبی پوشان برای دیدار با تراکتور دیده نمی‌شود. این بازیکن بعد از بازی با گل‌گهر در تمرینات آبی پوشان حضوری مستمر داشت.

* نام هرویه میلیچ بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در فهرست تیم استقلال قرار دارد.

* روی نیمکت استقلال رشید مظاهری، هرویه میلیچ، سبحان خاقانی، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده،بابک مرادی، آرمان رمضانی،سعید مهری و محمد دانشگر حضور دارند.

* نیمکت نشینان تراکتور در این دیدار حبیب فر عباسی، عرفان سیدی، محمد خرم‌الحسینی،صیاد کوکبی، امین اسدی،سعید ایران‌خواه ومحمد قادری حضور دارند.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* پیش از آغاز بازی کادرفنی استقلال به سمت فیروز کریمی رفت. در این بین خوش و بش فرهاد کریمی با سرمربی خودش در استقلال قابل توجه بود. مجیدی در دوران بازیگری موضع‌گیری‌های علیه کریمی داشت.

* محمدرضا اخباری امروز بازوبند کاپیتانی تراکتور را بسته است.

* پیش از سوت آغاز بازی، سید حسین حسینی فیروز کریمی را در آغوش گرفت و این دو با هم خوش و بش کردند.

* سید احمد موسوی وسعید مهری دو بازیکن استقلال که سابقه بازی در تراکتور را دارند، پیش از شروع مسابقه به سمت اعضای این تیم رفتند و با آن‌‌ها دیدار کرند.

* در دقیقه 16  پیمان کشاورز دچار مصدومیت و بازی برای لحظاتی متوقف شد. در این لحظه فیروز کریمی کنار خط با دروازه‌بان تیمش صحبت و توصیه‌هایی به او کرد.

* در دقیقه18 پیمان کشاورز با برانکارد و به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

* سعید ایران‌خواه جای پیمان کشاورز را که با برانکارد از زمین خارج شده بود، پر کرد.

* در اواسط نیمه اول استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد و در این لحظه محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور با فریادهای خودش بر سر بازیکنان هم دسته سعی در نظم دادن به خط دفاعی داشت. دقایقی بعد نیز اخباری با استفاده از توقف بازی توصیه‌هایی را هم برای بهزاد سلامی هافبک تراکتور داشت.

* حرکات و زبان بدن فیروز کریمی در کنار زمین و هنگام هدایت بازیکنان تیمش جالب توجه است.

* گزارشگر مسابقه، بازی فولاد و پرسپولیس را که بعد از این دیدار انجام می‌شود را به عنوان تقابل دو تیم پرطرفدار آسیا اعلام کرد.

* در دقیقه30، بازی به دلیل گرمای هوا تایم خنک شدن اعلام شد و داوران با استفاده از این فرصت تجهیزات رادیویی خودشان را چک کردند.

* فیروز کریمی در جریان بازی با فیلمبردار تلویزیونی شوخی کرد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* یونس اسدی مقدم رئیس کمیته اخلاق با توجه به شرایط حساس 5 هفته پایانی در ورزشگاه آزادی حضور یافت و از نزدیک این مسابقه را زیر نظر گرفت.

* در یک صحنه فیروز کریمی به کمک داور اعتراض کرد و او نیز در پاسخ به سرمربی تراکتور گفت شما کار خودتان را انجام بدهید، ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

* محمدعباس زاده در دقیقه43 شوتی محکمی را از پشت دروازه استقلال زد که توپ فضای بالای دروازه آبی‌ها را شکافت. به همین خاطر مهاجم تراکتور با بالا بردن دست‌هایش از سایر بازیکنان تراکتور عذرخواهی کرد.

* در دقیقه48 ارسالان مطهری می توانست مهدی قائدی را درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ و موقعیت صددرصد گلزنی کند اما خودش تصمیم به شوت زدن گرفت و توپ او را اخباری دفع کرد. به همین خاطر قائدی به شدت از هم تیمی خودش ناراحت شد و دستهایش را با عصبانیت بالا برد.

* در وقت‌های تلف شده نیمه اول دروازه‌بان تراکتور دچار مصدومیت شد که درون زمین تحت مداوا قرار گرفت و توانست به بازی ادامه بدهد.

* محمد نادری با دریافت کارت زرد از داور دیدار استقلال و تراکتور دیدار آینده تیمش را از دست داد. محمد نادری با دریافت کارت زرد از داور دیدار استقلال و تراکتور دیدار آینده تیمش را از دست داد.این بازیکن در نیم فصل اول مسابقات یک بار 4 کارته شد و در دیدار با پرسپولیس، پدیده و تراکتور 3 کارت زرد دریافت کرد تا از دیدار آتی تیمش محروم شود.

* مهدی قائدی پس از اینکه دروازه تراکتور را روی اشتباه مدافعین این تیم باز کرد، به علت برخورد با اخباری دچار مصدومیت شد و به بیرون رفت اما با کمک کادرپزشکی خیلی زود به زمین برگشت.

* در صحنه گلزنی قائدی، گزارشگر مسابقه برای لحظاتی سکوت کرد. در این صحنه دروازه‌بان تراکتور به عملکرد مدافعان این تیم اعتراض کرد. وی همچنین پس از گل دوم استقلال توسط قائدی بازهم روی اشتباه مدافعین به دست آمد، سرش را به نشانه تاسف تکان داد. دقایقی بعد در صحنه‌ای مشابه گل دوم قائدی بازهم صاحب توپ شد و اقدام به شوت زنی کرد اما این بار دروازه تراکتور بسته ماند.

* مهاجم استقلال پس از اینکه برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد، عدد 2 را هنگام انجام شادی گل نشان داد.

* در دقیقه70 یک بازیکن تراکتور و یک بازیکن استقلال برای تصاحب توپ با هم درگیر شدند و به زمین افتادند. در این صحنه فیروز کریمی با اشاره دست از هر دو خواست بلند شده و به بازی ادامه بدهند.

* در دقیقه72، کنار محوطه جریمه تراکتور توپ به دست بازیکن این تیم خورد. ارسلان مطهری در این لحظه اعتقاد به پنالتی داشت و به داور اعتراض کرد که پیام حیدری نیز به او تذکری جدید داد و خواست که صحبتی نکند.

* در دقیقه75 داور زمان خنک شدن را اعلام کرد. در این لحظه داور بازی به سمت فیروز کریمی رفت و در گفت‌وگویی دوستانه او را دعوت به آرامش کرد.

* در دقیقه 3+90 این بازی دروازه استقلال باز شد تا طلسم گل نخوردن این تیم پس از 4 مسابقه شکسته شود. دروازه استقلال ازبازی مقابل صنعت نفت آبادان بسته مانده بود.

* پس از گل تراکتور، استقلال بازهم توسط قائدی صاحب موقعیت گلزنی شد اما مهاجم استقلال توپ را به بدن اخبار کوبید و در ادامه هم تعلل او باعث شد تا مدافعین تراکتور برگردند و فرصت استقلال از دست برود.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریز با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

* محمدحسین مرادمند بعد از برتری استقلال مقابل تراکتور، درباره اینکه آیا مشکلات شخصی‌اش بابت چکی که داشت حل شده است، عنوان کرد:

خیر اما من پیگیر هستم.

* نوید مظفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت پیام حیدری در بازی استقلال و تراکتور تبریز اظهار داشت:

در نیمه اول داور یک اشتباه مهم داشت و پنالتی تیم استقلال را ندید. میلاد فخرالدینی توپ را در محوطه جریمه با دست مهار کرد که این یک خطای هند پنالتی بود اما داور این صحنه را ندید.

در نیمه دوم اما داور قضاوت خوبی داشت و آفسایدهایی هم که اعلام شد درست بود. داور در این بازی خوش شانس بود که استقلال برنده شد و اشتباهش تاثیرگذار محسوب نشد اگر استقلال در این بازی پیروز نمی‌شد قطعا این اشتباه بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت. داور در این مسابقه قضاوت متوسطی داشت مسابقه‌ای که سخت هم نبود.

* با گزارش داور بازی/ گل قائدی به اسم مدافع تراکتور ثبت شد:

گل اول تیم استقلال در دقیقه 54 توسط مهدی قائدی وارد دروازه تراکتور شد. روی این صحنه فخرالدینی قصد داشت توپ را به اخباری برساند اما قائدی با تیزهوشی خود را به توپ رساند و با یک ضربه چیپ توپ را به سمت دروازه زد.، گل اول تیم استقلال در دقیقه 54 توسط مهدی قائدی وارد دروازه تراکتور شد. روی این صحنه فخرالدینی قصد داشت توپ را به اخباری برساند اما قائدی با تیزهوشی خود را به توپ رساند و با یک ضربه چیپ توپ را به سمت دروازه زد. در ادامه هادی محمدی سعی کرد با ضربه برگردان توپ را از درون دروازه برگرداند اما توپ وارد دروازه شد. همین موضوع باعث شد تا داور گل را به اسم مدافع تراکتور ثبت کند. به این ترتیب قائدی در جریان این مسابقه یک گل به ثمر رسانده است.

* باشگاه استقلال طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان اصلاح نام زننده گل اول استقلال به تراکتور شد. در لیست پایانی باز، نام هادی محمدی مدافع تراکتور به عنوان زننده گل اول استقلال درج شده که با بازبینی فیلم این گل مشخص است که این گل توسط قایدی به ثمر رسیده و در ثبت نام زننده آن گل اشتباه صورت گرفته است.

  

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ مهدی قائدی: امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود تا بیشتر دل هواداران را شاد کنیم

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: استقلال را 10 سال عقب انداختید؛ می‌گویند بگذارید دولت تمام شود!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد از تراکتور انتقام گرفت؛ مهدی قایدی طلای 18 عیار استقلال

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ تساوی استقلال و تراکتور در نیمه نخست؛ باز هم پنالتی استقلال سوخت!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرهاد در اندیشه انتقام از تی‌تی‌ها!

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: اگر شهامت عذر خواهی ندارید، نمک روی زخم نپاشید!

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دیدار استقلال و تراکتور تبریز!

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ مهندسی لیگ با مهندس سید علی؛ آلومینیوم با داوری به استقلال نباخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار