میثم منیعی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: توجه وزرا دولت بنفش به پیروزی(پرسپولیس) است و به استقلال(تاج) مانند یک بچه یتیم و سرراهی نگاه می‌کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، میثم منیعی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با میزان، درباره بازی حساس استقلال مقابل تراکتور،صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

      

 

* دیدار استقلال و تراکتور؟

استقلال این فصل فراز و نشیب‌های زیادی در بحث فنی، حواشی بیرون زمین و مدیریت و هیات مدیره داشت و این مسائل باعث شد نتایج درخور توجهی کسب نکند. مقابل تیم ریشه دار و خوبی قرار خواهیم گرفت و امیدوارم آبی‌ها این چند بازی را ببرند و باعث خوشحالی هواداران شوند.

* تقابل استقلال با فیروز کریمی (مربی اسبق این تیم)؟

معمولا تیم‌های فیروز کریمی فوتبال خوبی بازی می‌کنند، اما با توجه به شناختی که از وی دارم حداقل یک ماه برای پیاده کردن فلسفه فوتبالی خود در هر تیمی زمان نیاز دارد و شاید در تراکتور آن طور که می‌خواسته فعلا نتوانسته به اهدافش رسیده باشد.

* وضعیت ابهام آمیز هیات مدیره استقلال؟

همه فهمیده اند وزارت ورزش کاملا پرسپولیسی است و وزرا در جلسه‌های خودشان کری می‌خوانند. استقلال در این سال‌ها مدیران ضعیف، بی برنامه و مصرف گرا داشته است. استقلال تیمی نیست که هوادار و اعتبار بخواهد، چون پشتوانه بسیار قدرتمندی دارد. این تیم تنها به پول و منابع مالی نیاز دارد و مدیرعامل باید این منابع را فراهم نماید. می‌گویند دولت‌های قبلی استقلالی بودند، ما در زمان رییس جمهور قبلی کمترین امکانات را داشتیم و برند لباس پرسپولیسی‌ها خیلی با کیفیت‌تر از ما بود.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند قرارداد‌ها را رسانه‌ای کنید. مبلغ قرارداد هر چقدر هم باشد مهم پرداختی به موقع است که بعضی بازیکنان استقلال بعد از چندسال پول نگرفتن بخشی از قرارداد خود را می‌بخشند. بازیکن اگر پولش را بگیرد و دغدغه مالی نداشته باشد باید تمام تلاش خود را بکند و دیگر بهانه‌ای باقی نمی‌ماند.

* اظهارات علی نژاد و بی اطلاعی از ماجرا‌های استقلال؟

هیات مدیره استقلال با تایید علی نژاد و وزیر حکم گرفته و منصوب شده اند. توجه وزارت ورزش و حتی وزیر ارتباطات هم به پرسپولیس است و به استقلال مانند یک بچه یتیم و سرراهی نگاه می‌کنند.

* تلاش‌های فرهاد مجیدی برای یافتن منابع مالی و همچنین پرداخت پاداش به بازیکنان تیم؟

در استقلال همه فرهاد را می‌شناسند و کسی مددی و مدیران دیگر آشنایی ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کسی نمی‌گوید تیم مدیر کارآمد و پول نداشت، همه می‌گویند کار مربی کارش ایراد داشته است. فرهاد علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و این یک فاجعه است. اگر خارجی‌ها بفهمند یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیا چنین وضعی دارد ساعت‌ها به ما می‌خندند. به تازگی پول تزریق شده، اما می‌گویم این کار بی فایده است، چون استقلال بازی‌های مهم زیادی را از دست داد و اکنون دردی از تیم دوا نمی‌کند.

* کلیپ منتشرشده از کنعانی زادگان و توهین وی به استقلالی‌ها؟

شرمم می‌آید این فرد را فوتبالیست بنامم. این موضوع به تربیت خانوادگی وی برمی گردد و کسی که در استقلال بوده و مدام رنگ عوض می‌کند مسخص است چه شخصیتی دارد. بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس بازی میکند در معرض توجه و دید است و الگوی نوجوانان و جوانان. برای رشد فوتبال و جلوگیری از این بی اخلاقی‌ها باید برای او جریمه سنگینی در نظر بگیرند و از تیم ملی بصورت مادام العمر محروم کنند.

من یک پست اینستاگرامی منتشر کردم و ۲۰ میلیون تومان جریمه شدم. چطور روی کار‌های من که فوتبالم به پایان رسیده نظارت وجود دارد، اما یک بازیکن در این سطح به راحتی هر حرفی میزند؟ اگر این بازیکن جریمه سنگین نشود یعنی مسئولان پرسپولیسی هستند.

* آکادمی استقلال که به محمدرضا مهران پور سپرده شد؟

تیم‌های پایه استقلال محلی برای بچه پولدار‌ها بود و مدیریت درستی نداشت. اگر آکادمی استقلال ساماندهی شود می‌تواند هر سال ۴، ۳ بازیکن به تیم بزرگسالان تحویل دهد. تیم‌های امید و جوانان استقلال این سال‌ها خوب نتیجه گرفته اند و نیازمند یک مدیریت خوب برای نتیجه گیری هستند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

آکادمی استقلال/ واکنش باشگاه استقلال به انتصابات آکادمی؛ اسامی منتشر شده واقعیت ندارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار