مهدی پاشازاده

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: بازیکنان استقلال باید فرم آماده خود را حفظ کنند تا تیم در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده مدافع پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص برتری استقلال مقابل تراکتور تبریز، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* روند تیم را چطور می‌بینید؟

بعد از بازگشت استقلال از آسیا دو بازی ضعیف از این تیم دیدیم که به دو شکست انجامید، اما رفته رفته شرایط فنی تیم خوب شد و در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را مشاهده می‌کنیم. اگر اشتباهات داوری نبود قطعاً چهارمین پیروزی پی در پی استقلال را هم مقابل آلومینیوم شاهد بودیم.

* شما هم از اشتباهات داوری گلایه دارید؟

فکر نمیکنم هواداری وجود داشته باشد که از این وضعیت گلایه نداشته باشد. متأسفانه اشتباهات داوری برای استقلال در حال تکرار است و این تیم امتیازات زیادی را بابت اشتباهات داوران از دست داده است. از آن پنالتیِ گرفته نشده در دربی بگیرید تا اشتباهات بزرگی که در بازی مقابل صنعت نفت انجام شد و این اشتباه بزرگ در بازی با آلومینیوم هم تکرار شد که این بار منجر به از دست رفتن امتیاز شد. همه بازی‌های باقی مانده این تیم تا پایان فصل بسیار مهم است، اما بازی حذفی این تیم مقابل پرسپولیس قطعاً از این دیدارها مهم‌تر است چون پیروزی در آن بازی می‌تواند استقلال را تا حد زیادی به یک جام نزدیک کند.

* برای تیم شانس قهرمانی قائل هستید؟

با اینکه استقلال در فرم خوبی قرار دارد، اما فاصله‌اش از صدر جدول در فاصله 4 هفته مانده به پایان مسابقات به حدی هست که شانس این تیم برای قهرمانی را در حد صفر دانست؛ اما باید این فرم ایده آل را تا دیدار حذفی حفظ کرد و بهترین بهره برداری را در آن میدان انجام داد.

* هواداران هم به مدیریت باشگاه گلایه دارند.

به هر حال هواداران فضا را رصد می‌کنند و حتماً اعتراضاتی هم وجود دارد. بهتر است آقایان هم صدای این هواداران را بشنوند. اینکه استقلال دوم و سوم و چهارم شود برای هوادار راضی کننده نیست و آنها این را شرایط خوب نمی‌دانند، هوادار ناراضی است چون تیمش چندین سال است که جام قهرمانی لیگ را کسب نکرده است.

* به نظر شما این درست که سرمربی باید همه امور را انجام بدهد؟

در استقلال همه فرهاد را می‌شناسند و کسی مددی و مدیران دیگر آشنایی ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد کسی نمی‌گوید تیم مدیر کارآمد و پول نداشت، همه می‌گویند کار مربی کارش ایراد داشته است. فرهاد علی رغم میل باطنی به دنبال این مسائل می‌رود و این یک فاجعه است.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ فرهاد از تراکتور انتقام گرفت؛ مهدی قایدی طلای 18 عیار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار