بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر 0 آبی‌پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

               

* برتری استقلال مقابل سایپا؟

در نیمه اول این بازی، اتفاق خاصی رخ نداد. سایپا در این بازی دفاع خوبی کرد و استقلال هم با تغییراتی که در این بازی داشت، دنبال این بود سرعت‌ بازی را افزایش دهد. نیمه اول استقلال به خواسته‌اش نرسید و بازی سرعت لازم را نداشت اما در نیمه دوم آبی‌پوشان تغییراتی داشتند. فرشید اسماعیلی در این بازی نفوذهای خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

مهدی قایدی با گرفتن یک  پنالتی موفق شد گره کار را باز کند. من تعجب کردم که برای ما پنالتی گرفتند چون در هر بازی برای ما ۲ پنالتی نمی‌گیرند. فشاری در این بازی روی دروازه استقلال نبود. شما اگر حتی در رده‌بندی جدول نگاه کنید، این بازی استقلال می‌توانست سایپا را شکست دهد.

بازی‌های قبل از داربی بسیار سخت است. بازیکنان باید خودشان را حفظ  کنند تا داربی را از دست ندهند. به نظر من تیم استقلال تا اینجای کار فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول حفظ کرده است.

* داربی نود و پنجم؟

وقتی که خودمان بازی می‌کردیم یا مربی بودیم، هفته‌ای که با پیروزی(پرسپولیس) بازی‌ داشتیم، هفته‌ آسانی بود. چون بازیکنان تلاش  خود را انجام می‌دادند. بازی داربی یک بازی ماندگار است و به خاطر همین بازیکن حواسش به خودش است. من به تیم نزدیک نیستم ولی کادر فنی تجربه لازم را دارد. باید تیم تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، داربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

اخبار استقلال ایران

                

       


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ امیر ارسلان در دستگردی احیا شد؛ فرهاد، سایپا و فراز را به سقوط نزدیک‌ کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار