حواشی داربی 95

داربی نود و پنجم در شرایطی برگزار می شود که هیچ پرچمی از استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) و استقلال(تاج) ایران(داربی نود و پنجم) در ساعت 19:50 امروز پنجشنبه(24 تیر 1400) از مرحله 1/4 نهایی جام حذفی فصل 1399/1400 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

      

** در شرایطی که ورود هرگونه تماشاگر به استادیوم برای دیدار امروز ممنوع است اما تعدادی از پرچم فروشان در بیرون از ورزشگاه حضور داشتند.

** اتوبوس تیم های استقلال و پرسپولیس به ترتیب ساعت 18:15 و 18:20 وارد ورزشگاه آزادی شد.

** هواداران تیم فوتبال پرسپولیس روی سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی تصویری از یحیی گل محمدی را به شکل طرح موزائیکی به نمایش گذاشتند.همچنین پرچم بزرگی از پرسپولیس روی سکوهای طبقه اول این تیم پهن شده است.البته در سوی مقابل غیبت پرچم های استقلال روی سکوها کاملا مشهود است. ظاهرا روز گذشته اعضای کانون هواداران استقلال برای پهن کردن پرچم بزرگ و اجرای طرح موزاییکی در ورزشگاه حضور پیدا کردند اما با توجه به تبلیغات روی سکوها به آنها اجازه کار داده نشده و به همین دلیل هیچ پرچمی از استقلال در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

** رشید مظاهری که در مسابقه امشب نیمکت نشین است پیش از شروع بازی در زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر شد و پس از دقایقی به رختکن رفت.

** علیرضا فغانی و تیم داوری بازی امروز ساعت 18:30 وارد زمین شده و پس از بررسی زمین و تور درواز ها راهی رختکن شدند. فغانی بعد از مدت ها غیبت در استادیوم آزادی حضور پیدا کرد.

** روی نیمکت پرسپولیس در این دیدار بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی،مهدی شیری، محمد مهدی مهدیخانی، مهدی عبدی، محمد شریفی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر و سعید آقایی حضور دارند. آل کثیر که دیدار گذشته پرسپولیس را از دست داده بود به مسابقه امروز رسید و در لیست این تیم قرار گرفته است. سید جلال حسینی که در دیدار گذشته پرسپولیس نیمکت نشین بود در دیدار امروز هم روی نیمکت تیمش قرار گرفته است.

** روی نیمکت استقلال رشید مظاهری، شیخ دیاباته، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان،سبحان خاقانی،بابک مرادی، سعید رمضانی، سعید مهری و محمد دانشگر حضور دارند. نام سید احمد موسوی مدافع راست استقلال در فهرست آبی پوشان دیده نمی شود.

** سید حسین حسینی اولین بازیکنی که بود که برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شد.رشید مظاهری هنگام گرم کردن حسینی کنار وی ایستاد.

** دیدار تیم های پیروزی(پرسپولیس) و استقلال(تاج) در شرایطی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که هرج و مرج کنار زمین مسابقه به چشم می خورد.

** پیش از شروع مسابقه از داورانی چون، علیرضا فغانی، رضا سخندان و بابک داوری توسط حسن کامرانی فر و هیات فوتبال استان تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

حواشی داربی 95

** افشین پیروانی،یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی پیش از شروع بازی جایگاهی که به یاد شهدا تدارک دیده شده بود را گلباران کردند.

** تیم فوتبال استقلال با لباس های جدیدی که برای دربی آماده شده بود به زمین رفت.

** افشین پیروانی و گل محمدی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفته و با فرهاد مجیدی و نیمت نشینان استقلال خوش و بش کردند.

** محمد نادری مثل دیدار لیگ برتر دو تیم پیش از شروع بازی به سمت گل محمدی رفت و از سرمربی پرسپولیس برای حضور در زمین رخصت گرفت.

** پیش از سوت فغانی مهدی قائدی برای دقایقی با وی به صحبت پرداخت.

** فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال از روی سکوها بارها و بارها فریاد می زد و بازیکنان استقلال را تشویق می کرد.

حواشی داربی 95

** فرزاد مجیدی از روی سکوها بارها فریاد می زد و در نهایت با تکرار اتفاقات، سهیل مهدی به صورت جدی به کمک سرپرست تیم استقلال تذکر داد.

** احمد مددی مدیرعامل استقلال و مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا کردند.

** مثل بازی های گذشته دو تیم افراد متفرقه زیادی در جایگاه ویژه حضور داشتند.

** هانی نوروزی فرزند زنده یاد هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

** نیمکت نشینان استقلال و پرسپولیس در بین دو نیمه به گرم کردن پرداختند.بابک مرادی و عیسی آل کثیر جدی تر از بقیه بازیکنانم مشغول گرم کردن شدند.

** محمد دانشگر مدافع استقلال و مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بین دو نیمه با یکدیگر خوش و بش کردند.

** پیش از شروع نیمه دوم داربی ارسلان مطهری و مهدی قائدی با کریم باقری مربی پرسپولیس خوش و بش کردند.

** عارف غلامی در دقیقه 53 دچار مصدومیت شد و جای خود را به محمد دانشگر داد.

** در دقیقه 71 ارسالان مطهری در فرصت خوبی قرار گرفت اما ضربه از راه دور وی با واکنش مجیدی توام شد. سرمربی استقلال بعد از این صحنه از مهدی پور خواست تا خود را مهیای حضور در زمین کند.

** در یک صحنه فرشید اسماعیلی در فرصت خوبی قرار گرفت اما دریبل بد موقع وی صدای فرهاد مجیدی را کنار خط در آورد.

** در دقیقه 85 مسابقه یک فرد ناشناس از الفاظی در مورد استقلال استفاده کرد که رشید مظاهری از روی سکوها این حرف را شنید. سنگربان استقلال که بسیار عصبانی شده بود با مشت به شیشه کوبید و از این فرد خواست تا دیگر از این الفاظ استفاده نکند. بعد از این اتفاق فرد ناشناس را از CIP  خارج کردند.

** مهدی عبدی که پنالتی آخر پرسپولیس را خراب کرد، با چشمانی اشکبار در کنار زمین ناراحتی خود را نشان داد که البته هم‌تیمی‌های وی به این بازیکن دلداری دادند.

** فرهاد مجیدی مثل دربی گذشته جام حذفی که واکنشی به زدن ضربات بازیکنان نداشت، بعد از دفع پنالتی عبدی توسط حسینی، مشت‌های خود را گره کرد و خوشحالی خود را این گونه نشان داد.

** بعد از پایان این مسابقه سید حسین حسینی شادی قابل توجهی داشت و دست‌های خود را رو به آسمان برد و سپس به سمت عکاسان حاضر در استادیوم رفت.

** عارف غلامی مدافع مصدوم استقلال بعد از پایان مسابقه با برانکارد به رختکن منتقل شد.

** دیدار دو تیم پیروزی و استقلال در ضربات پنالتی  به سود آبی پوشان به پایان رسید و  شاگردان مجیدی راهی نیمه نهایی جام حذفی شدند.

** بعد از پیروزی تیم فوتبال استقلال(تاج) مقابل پیروزی(پرسپولیس) فرهاد مجیدی مبلغ 500 میلیون تومان به عنوان پاداش برای شاگردانش در نظر گرفت و این رقم را در اولین فرصت به آنها پرداخت خواهد کرد.

** همچنین مهدی عبدیان عضو پیشین هیات مدیره استقلال(تاج) نیز 200 میلیون تومان برای این پیروزی به آبی پوشان پرداخت خواهد کرد. علی نامداری مشاور پیشین هیات مدیره استقلال(تاج) که سال‌ها به عنوان هوادار در کنار این تیم حضور دارد، مبلغ 300 میلیون تومان برای پیروزی در داربی به استقلالی‌ها پرداخت خواهد کرد.

** بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) رشید مظاهری و شیخ دیاباته به اتاق تست دوپینگ فرا خوانده شده و آزمایش‌های لازم را پشت سر گذاشتند. همچنین از پیروزی(پرسپولیس) احمد نوراللهی و کنعانی زادگان در اتاق دوپینگ تست دادند.

** فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هنگام خروج از ورزشگاه آزادی عنوان کرد: من به اینا نمی‌بازم.

** عارف غلامی در جریان دیدار استقلال و پرسپولیس دچار مصدومیت و بلافاصله از زمین خارج شد. این بازیکن لنگ لنگان از رختکن سوار بر یک خودروی شخصی شد تا برای عکسبرداری از زانوی آسیب‌دیده خود به بیمارستان برود. غلامی از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شده و وضعیت وی هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد این بازیکن مدتی از میادین فوتبال دور باشد.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این داربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

مرحله 1/4 جام حذفی/ تساوی پیروزی و استقلال در نیمه نخست؛ اندیشه‌های فرهاد در نیمه مربیان چه خواهد بود؟!

مرحله 1/4 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل پیروزی(پرسپولیس) مشخص شد؛ به خاطر فرهاد و هوادار بجنگ..

مرحله 1/4 جام حذفی/ کادرفنی استقلال نشست خبری پیش از داربی را تحریم کرد

مرحله 1/4 جام حذفی/ داور اهل کاشمر قاضی داربی نود و پنجم!

مرحله 1/8 جام حذفی/ فرهاد نیمه مربیان را برد؛ بردی ارزشمند با درخشش زوج جنوبی!

مرحله 1/16 جام حذفی/ پیکان سواری به سبک فرهاد؛ استقلالی متفاوت اما کم دقت در گلزنی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار