فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: اگر شاکله این تیم حفظ شود، و مشکلات مدیریتی اسفناک کنار برود استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

       

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیروزی(داربی نود و پنجم) در مرحله 1/4 جام حذفی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

         

* تبریک به هواداران

این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس و مربیان محترمش هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این برد توانسته باشیم دل هواداران را شاد کنیم.

* داوری مشکلی نداشت 

به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و فغانی خیلی خوب سوت زد.

* وضعیت مالی باشگاه و دریافتی پرسپولیسی‌ها

مشکلات باشگاه پرسپولیس به ما ارتباطی ندارد اما اگر لازم باشد در چند روز آینده می‌توانیم مفصل در باره اتفاقات و مشکلات باشگاه استقلال صحبت کنیم.

* استراتژی ما برد در جریان بازی بود

استراتژی و هدف ما این بود که بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم. موقعیت هم داشتیم و می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم، درباره تعویض‌ها هم باید بگویم بازیکنان به بهترین شکل وظایفشان را انجام دادند و نیازی هم به تعویض نبود. ضربات پنالتی هم مخصوصا در دربی مسائل روحی و روانی خودش را دارد، سعی کردیم بازیکنانی که از لحاظ روحی و روانی بالاتر بودند برای زدن این ضربات انتخاب کنیم.

* در دیدار قبلی پرسپولیس با استفاده از یک فرصت نصفه و نیمه توانست یک بر صفر برنده شود

بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است. در این مسابقات هم موقعیت کم پیش می‌آید و هر تیمی از فرصت‌هایش بهتر استفاده کند برنده می‌شود. در دیدار قبلی پرسپولیس با استفاده از یک فرصت نصفه و نیمه توانست یک بر صفر برنده شود.

* افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم

دروازه‌بان ما در آن مسابقه فقط یک بار زمین خورد، باز هم می‌گویم بازی پرسپولیس و استقلال حساس است و این حساسیت مانع جذابیت بازی می‌شود. اینجا می‌خواهم با تمام وجود از بازیکنانم تشکر کنم، غیرت، شرافت، و مردانگی را برای من در این چند وقت که در خدمتشان بودم تعریف کردند. واقعا افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم و این بازیکنان با وجود و با شرف بدون وجود هیچ دریافتی این گونه بازی می‌کنند.

* می توانیم در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم

به هواداران می‌گویم واقعا باید قدر این بازیکنان را بدانند، اگر شاکله این تیم حفظ شود، و مشکلات مدیریتی اسفناک کنار برود قول می‌دهم استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی(پرسپولیس) و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این داربی(سوپر جام کذایی) را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

  

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار