اصغر ملکیان

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) وعده داد بخشی از مطالبات بازیکنان در هفته جاری پرداخت می‌شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایرنا پیروزی در داربی را متعلق به هواداران، بازیکنان و کادرفنی دانست و وعده داد بزودی بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی توسط هیات مدیره جدید پرداخت خواهد شد که در ادامه می‌خوانید:

        

هیات مدیره و مدیریت باشگاه تلاش کادر فنی و بازیکنان را جبران خواهد کرد

این پیروزی متعلق به هواداران، بازیکنان و کادر فنی است، مجموعه تیم استقلال با تلاشی خستگی‌ناپذیر این پیروزی مهم را رقم زدند و هیات مدیره و مدیریت باشگاه به نحوی شایسته، صبوری، خویشتن‌داری و همچنین تلاش کادر فنی و بازیکنان را جبران خواهد کرد.

* این تیم توانایی و شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد

جدا از عملکرد موفق استقلال در این دیدار باید بگویم که تیم با این نفرات ارزشمند، توانایی و شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد اما برای رسیدن به این مهم نیازمند حمایت و پشتیبانی است که در کنار هواداران واقعی استقلال رقم می‌خورد.

درصدی از مبالغ قرارداد در هفته‌ پیش‌رو به صورت مستقیم به حساب بازیکنان واریز می شود

در تمرین روز جمعه به بازیکنان وعده دادم بخشی از مطالبات تیم را در اوایل هفته پرداخت کنیم که پس از تلاش و پیگیری بسیار و البته کمی تاخیر، روز سه‌شنبه چک بازیکنان از سوی کارگزار آماده شد. همان روز «پرویز مظلومی» در تمرین حاضر و پس از گفت‌وگو با سرمربی تیم و برخی از بازیکنان تصمیم گرفته شد به منظور جلوگیری از بهم ریختن تمرکز بازیکنان، درصدی از مبالغ قرارداد بعد از شهرآورد به صورت مستقیم به حساب بازیکنان واریز شود که این کار در هفته‌ پیش‌رو انجام می‌شود.

هواداران واقعی استقلال با افراد هوادار نما که به دنبال حاشیه‌سازی و جوسازی هستند برخورد کنند

همه باید کمک کنیم تا هر چه سریعتر موانع و کاستی‌های موجود در مجموعه باشگاه استقلال بر طرف شود تا به امید خدا هواداران عزیز و متعصب ما روزهای خوبی را شاهد باشند. استقلال در این زمان حساس نیازمند حمایت مادی و معنوی است و باید این موضوع از ناحیه هواداران دلسوز و واقعی تیم انجام شود. در این راه حاشیه‌ها باید از تیم دور شود و هواداران واقعی استقلال با افراد مغرض و خبیث که به اسم هوادار اما در واقعیت «هوادار نما» به دنبال حاشیه‌سازی و جوسازی هستند برخورد کنند.

ضمن اینکه لازم است این افراد شناسایی و به مراجع قانونی معرفی شوند. یقین بدانید با این اتفاق، استقلال می‌تواند روی آرامش و پیشرفت به خود ببیند و به موفقیت‌های بیشتری هم دست پیدا کند. کسب ستاره سوم و قهرمانی در آسیا به هیچ وجه دور از انتظار نیست و قطعا با امید به خدا و حمایت، همدلی و نقش‌آفرینی بازیکنان بزرگ و ارزشمند استقلال در مصاف با حریفان آسیایی این امر محقق خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال(تاج) و پیروزی(پرسپولیس) شب گذشته در شهرآورد جام حذفی رو در روی هم صف آرایی کردند که استقلال در ضربات پنالتی و با برتری چهار بر سه پرسپولیس را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد.

  

اخبار استقلال

           


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار