آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: فرهاد واقعا زحمت می‌ کِشد و تنها کسی که می‌توانست استقلال را با این وضعیت سر پا نگه دارد، مجیدی بود.

                         

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک بازیساز تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربان پنالتی، اتفاقات بازی و...، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* در داربی دو تیم محتاطانه بازی کردند

پیش از اینکه صحبت‌هایم را آغاز کنم، باید درگذشت حمیدرضا صدر را تسلیت بگویم. داربی بازی سنگینی بود. با توجه به اینکه یک دیدار تک حذفی به شمار می‌رفت، دو تیم محتاطانه بازی کردند اما هر چقدر زمان گذشت موقعیت‌هایی نصیب تیم‌ها شد که می‌توانستند استفاده کنند. خدا را شکر در ضربات پنالتی بردیم.

* پرسپولیس دنبال این بود که گل نخورد

فضای داربی و هیجان آن برای بیننده فرق می‌‌کند اما بازی تک حذفی است و تیم‌ها نمی‌توانند بی‌گدار به آب بزنند. در داربی برگشت لیگ برتر به حریف موقعیت ندادیم و از نصف موقعیت آنها گل خوردیم، بنابراین باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم. پرسپولیس هم دنبال این بود که گل نخورد. در نیمه دوم شرایط بهتر شد، ما چندین موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم، آنها نیز یک توپ به تیر دروازه زدند. حساسیت‌های بازی کار را به وقت‌های اضافه کشاند. در وقت‌های اضافه بحث خستگی مطرح بود، بازی کردن در 120 دقیقه کار سختی است، اما باز هم می‌گویم مهم این بود که گل نخوریم.

* برد داربی به هواداران بدهکار بودیم

دقیقا همین‌طور است و میل ما برای پیروزی در داربی بیشتر از پرسپولیس بود و با تمام توان و با جان و دل بازی کردیم. ما برد داربی به هواداران بدهکار بودیم. امیدوارم با شرایط خوبی تا فینال برویم و این بار قهرمانی را کسب کنیم.

* بازیکنان فقط مطالبات‌شان را می‌خواهند

در مورد این مساله که فرهاد مجیدی و بازیکنان در هفته‌های گذشته از مشکلات و تنهایی گفتند، صحبت نمی‌کنم. سه هفته از لیگ باقی مانده است و بازیکنان مطالبات‌شان را می‌خواهند و چیزی زیادی نمی‌خواهند.

آرش رضاوند

* با حضور مجیدی استقلال شخصیت خوبی گرفت

استقلال پس از حضور مجیدی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، شخصیت خوبی گرفت. این اتفاق برای استقلال جا افتاده که برنده باشد. باید با همین روند تا پایان فصل کار کنیم.

* در استقلال فقط هواداران اهمیت دارد

پس از پایان داربی این همه هوادار مقابل اتوبوس تیم حضور پیدا کردند. هواداران امسال در روزهای سخت حمایت‌مان کردند و بازیکنان نیز با همه مشکلاتی که بود، فقط به خاطر هوادارن دوست داشتند برنده باشند. مهمترین مسئله برای ما خوشحالی دل هواداران است. ما خیلی به آنها بدهکاریم. باور کنید اگر هواداران نبودند، شاید خیلی‌ها در تمرینات شرکت نمی‌کردند اما در استقلال مهم‌ترین موضوع نه پول است نه چیز دیگه، فقط هواداران اهمیت دارد.

* ارسلان به خاطر کُری گیتار را آورد تا جواب‌شان را بدهد

یک کُری بین ارسلان و بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده بود. مطهری در داربی‌های گذشته خوشحالی همیشگی خودش را انجام می‌داد اما بازیکنان پرسپولیس در داربی قبلی یکسری کارهایی کردند که ارسلان به خاطر کُری با آنها گیتار را آورد تا جواب‌شان را بدهد.

* عارف فوتبالیستی قوی است و با قدرت برمی‌گردد

واقعا با مصدومیت عارف غلامی شادی ما خراب شد. عارف فوتبالیستی قوی است و با قدرت برمی‌گردد. خدا را شکر با تیم قرارداد دارد و این مصدومیت به پایان می‌رسد و برمی‌گردد.

ارسلان مطهری

حسینی دیروز سنگ تمام گذاشت

اینجا باید از سیدحسین حسینی هم تشکر کنم که پنالتی خوبی گرفت. ما دو گلر تاپ داریم که فوق‌العاده هستند. حسینی سنگ تمام گذاشت و اگر پنالتی آخر را نمی‌گرفت، شرایط خیلی سخت می‌شد.

* تمسخر با کُری خواندن فرق می‌کند

آذری جهرمی گفته بود که کُری خواندن اشکالی ندارد و ما هم همین کار را کردیم اما او بداند تمسخر کردن با کُری خواندن فرق می‌کند. او حرف‌های خوبی نزد و کارش بازتابی نداشت.

* مجیدی تنها کسی که می‌توانست استقلال را با این وضعیت سر پا نگه دارد

در خصوص اینکه بازیکنان به خاطر پاداش‌های مجیدی انگیزه دو برابری پیدا کرده‌اند، بازیکنی که دو، سه میلیارد قراردادش است، 10 میلیون تومان پولی نیست. مطمئن باشید پرسپولیس برنده داربی می‌شد، مربی یا مسئولان‌شان پاداش می‌دادند. مجیدی واقعا برای استقلال زحمت می‌شد. تنها کسی که می‌توانست استقلال را با این وضعیت سر پا نگه دارد، مجیدی بود.

* تمام توان‌مان را برای قهرمان جام حذفی می‌گذاریم

ما بازی‌های سختی را تا اینجای کار بردیم. تمام توان‌مان را می‌گذاریم قهرمانی جام حذفی را بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

اخبار استقلال

  

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار