علیرضا فغانی

داور بین المللی کشورمان گفت: اینکه در صفحات مجازی شلوغ می‌کنند که صحنه خطای ارسلان مطهری اخراج داشت، درست نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان که پس از مدت ها به ایران بازگشت و داربی 95 بین استقلال و پیروزی(پرسپولیس) از مرحله 1/4 جام حذفی را سوت زد در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص قضاوتش در داربی، شلوغ کاری صفحات مجازی در مورد خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی، احساسش از قضاوت در ایران و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* خطای ارسلان مطهری کارت زرد داشت

من صحنه خطای ارسلان مطهری روی فرشاد فرجی را شاید خوب ندیده باشم و همکارانم هم قطعا متوجه نشدند اما صحنه را که دوباره دیدم، کارت زرد کفایت می‌کرد. اینکه در صفحات مجازی شلوغ می‌کنند که این صحنه اخراج داشته است، درست نیست. بسیاری از کارشناسان نیز اعلام کردند در این صحنه مهاجم استقلال باید کارت زرد می‌گرفت.

* دادن تنها سه کارت زرد نکته مثبت بازی بود

شنیده بودم که قبل از بازی حواشی زیادی به وجود آمده است اما هر دو تیم با نهایت همکاری از تصمیمات داوری تمکین کردند. بازی درگیری چندانی نداشت. این آرامشی که در بازی حکمفرما بود، برای خودشان و تمرکز در بازی تأثیرگذار بود. وقتی بازی جام حذفی باشد، یک تیم باید حذف شود اما دادن تنها سه کارت زرد نکته مثبت بازی بود. امیدوارم تیم‌ها در بازی‌های بعدی این همکاری را دستور کار خودشان قرار دهند.

* از قضاوت در ایران حس خاصی نداشتم

از اینکه پس از مدت‌ها در ایران قضاوت می‌کردم حس خاصی نداشتم اما همین که دوستان، مربیان و بازیکنان را پس از مدت‌ها دیدم خوشحال شدم. قبل از بازی از چند داور تقدیر شد که فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی هم لطف کردند و در این مراسم حضور داشتند.

* بحث حساب بردن نبود، به من احترام گذاشتند!

در خصوص اینکه به نظر گفته می شود با توجه به سوابقم، در بازی دیروز بازیکنان و مربیان از من حساب می‌بردند و این اتفاق در داوری‌های داخل کشور کمتر دیده می‌شود، باید بگویم که بحث حساب نبود، به من احترام گذاشتند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

مرحله 1/4 جام حذفی/ داور اهل کاشمر قاضی داربی نود و پنجم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار