حسن روشن

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: استقلال در دربی میل بیشتری برای پیروزی داشت و اشتیاق بیشتری برای به ثمر رساندن گل از خود نشان می داد.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم، در خصوص دربی حذفی و برتری استقلال در ضربات پنالتی،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* ضعیف‌ترین دربی بود که دیدیم

تنها خوبی این بازی برد استقلال بود که باعث خوشحالی هواداران شد، وگرنه ضعیف‌ترین دربی بود که دیدیم. بازیکنان آنقدر پاس رو به عقب می‌دادند که بازی کسل‌کننده شده بود. تیم‌ها به این فکر می‌کردند که اگر گل بخورند، بیچاره می‌شوند.

* استقلال میل بیشتری برای پیروزی داشت

استقلال میل بیشتری برای پیروزی داشت و موقعیت‌هایش بهتر از پرسپولیس بود. برای پرسپولیس گویا دربی مهم نبود، چون شاید این تصور را داشتند که در لیگ برتر قهرمان هستند. این هم یک نوع بهانه است. مطمئن باشید در صورت برد مقابل استقلال می‌گفتند برای پیروزی وارد زمین شده بودیم. پرسپولیسی‌ها می‌دانستند بازی به پنالتی کشیده شود، می‌بازند. حامد لک گلر خوبی است، اما سیدحسین حسینی علاوه بر اینکه گلر خوبی است، پنالتی‌گیر خوبی هم هست. پرسپولیس در دربی بیشتر دنبال گل نخوردن بود و بازیکنانش خوب بازی نکردند. در استقلال هم محمد نادری کیفیت لازم را نداشت.

* باید کم کم اجازه ورود تماشاگران با ظرفیت محدود داده شود

نبود تماشاگر به سود داور شد تا راحت و بدون دغدغه سوت بزند. شاید اگر تماشاگران بودند، بازیکنان برای بهتر بازی کردن تحریک می‌شدند. هر چند با این سبک بازی، قطعاً عصبانی می‌شدند. بهتر بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه می‌داند بین پنج تا 20 هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

* استقلالی ها با یک روحیه خوب به دنبال ادامه موفقیت باشند

اینکه استقلال یتیم است، درست است، چون کادر مدیریتی ضعیفی دارد و بین خودشان دعواست. انتصاب‌ها در باشگاه استقلال اشتباه است. از آن طرف، اینکه مجیدی و دوستانش بخواهند پاداش بدهند، اشتباه بزرگی است، چرا که تعهد بازیکنان به قراردادشان از بین می‌رود. این پاداش‌ها مقطعی است. مجیدی و بازیکنان بدانند این تنهایی برای همه آنهاست. بهتر است به حاشیه‌ها دامن نزنند و با این روحیه خوبی که گرفته‌اند، دنبال ادامه موفقیت باشند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار