حسین فرزامی

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: هنوز تا قهرمانی در جام حذفی فاصله زیادی مانده و استقلال نباید در بادِ این بُرد داربی بخوابد.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتگو با مهر، در مورد پیروزی استقلال در ضربات پنالتی در برابر پرسپولیس در دربی نود و پنجم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

          

* نیمه اول داربی کسل کننده بود

استقلال و پرسپولیس شروع خوبی نداشتند. هر دو بسیار محتاط بازی را آغاز کرده و در نیمه اول یک بازی کسل کننده از هر دو تیم شاهد بودیم.

در نیمه دوم شرایط بازی کمی فرق کرد. دو تیم مترصد این بودند تا بتوانند از یک موقعیت به دست آمده استفاده کرده و دروازه حریف را باز و در لاک دفاعی فرو بروند. البته سرمربیان دو تیم تغییراتی را هم در ترکیب و تاکتیک خود به وجود آوردند تا بتوانند از این راه به گل دست پیدا کرده و در ۹۰ دقیقه به پیروزی برسند اما این اتفاق هم رخ نداد، اگر چه یک بار تیر دروازه استقلال را نجات داد و دو بار هم عکس العمل لک و مدافعان این تیم باعث شد دروازه قرمزها باز نشود.

در 30 دقیقه وقت اضافه دو تیم تلاش زیادی برای گل زدن کردند اما باز هم برای هر دو تیم توفیقی حاصل نشد و دیدیم که در دقایق پایانی دو وقت اضافه، بازیکنان فقط به پاسکاری پرداخته و حریف هیچ میلی به تهاجم نداشت زیرا می ترسید در اثر یک ضد حمله دروازه اش باز شود.

وحدت و همدلی رمز پیروزی در داربی بود

یکی از دلایل موفقیت استقلال در این روزهای بحرانی و شرایط بدی که آبی ها داشتند، وحدت و همدلی بود که بین بازیکنان به وجود آمد. آنها شرایط سخت را کاملا درک کرده و با تمام وجود برای موفقیت استقلال و شاد کردن هواداران بازی کردند و در آخر هم توانستند یک برد خوب را به دست آورده و شادی را در بین هواداران به وجود آورند.

فولاد و گل گهر دو حریف سرسخت استقلال برای قهرمانی جام حذفی هستند

درست است که آبی ها توانستند این بازی حساس را با پیروزی به پایان برسانند . مطمئنا این دیدار در تاریخ بازی های دو تیم ثبت خواهد شد اما آنها باید از امروز و با شروع تمرینات این بُرد را فراموش کرده و خود را آماده دیدار بعدی جام حذفی کنند. هنوز تا رسیدن به قهرمانی فاصله زیادی مانده، فولاد و گل گهر دو حریف سرسخت استقلال در مرحله بعدی هستند که شاید آبی ها مجبور شوند با یکی از آنها بازی کنند. البته دیدار خیبر خرم آباد و ملوان بندرانزلی هم هنوز برگزار نشده و از آن دو تیم هر کدام ببرند، انگیزه های بالایی خواهند داشت، بنابراین استقلال تا رسیدن به فینال یک بازی سخت در پیش خواهد داشت اما امیدوارم آبی ها بتوانند در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنند.

مددی با تلاش خود فاصله اش با کادرفنی و بازیکنان را کم کند

حالا نوبت مسئولان استقلال است که تلاش کنند این تیم موفق باشد اگر چه بین مدیران استقلال خصوصا مدیرعامل با کادر فنی و بازیکنان یک فاصله بد به وجود آمده اما مددی باید با تلاش خود این فاصله را کم کرده تا باز هم شاهد یک موفقیت دیگر برای استقلال باشیم.

اخبار باشگاه استقلال

    

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ سیلی فرهاد به صورت بابا مسعود و پرسپولیس؛ سید حسین باز هم ستاره شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار