ناصر فریاد شیران

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص صحبت های نظری عضو سابق هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با سایت باشگاه استقلال، در واکنش به صحبت های حجت نظری در رادیو ورزش علیه کادر مدیریتی این باشگاه، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:‍

         

* اظهارات حجت نظری؟

شما در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شده اید و حالا با دور ماندن از صندلی های سیاسی که به ایشان اعتبار بخشیده بودند، گویا پیش از پایان کار شورای محترم شهر تهران، وقت زیادی برای اظهار نظر کردن درباره استقلال و رصد فعالیت ها باشگاه دارند و ای کاش در دوران حضور خود در باشگاه نیز چنین رویکردی را دنبال می کردید و بیش از آنکه به دنبال توطئه چینی، انتخاب نیروهای مختلف در تمامی سمت های باشگاه برای نفوذ به باشگاه و موضوعاتی از این دست باشند، یک مقدار از بار روی دوش باشگاه بر می داشتید.

* اتفاقات رخ داده درباره ورزشگاه امام رضا(ع)؟

شما اگر دلسوز باشگاه استقلال بودید، چرا به دنبال فریب باشگاه بودید تا مجموعه ورزشی امام رضا(ع) را از باشگاه پس گرفته و محلی که امید نوباوگان، نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبال ایران است را نابود کنید؟ دروغ های شما در ماجرای آکادمی تا آنجا پیش رفت که حتی بخشی از زمین چمن مجموعه را نیز دوستان شما جمع کردند و بردند و اگر ورود به موقع باشگاه نبود، اکنون مجموعه امام رضا(ع) حتی زمین چمن نیز نداشت. این مجموعه پایگاه بازیکن سازی باشگاه استقلال است و نتایج درخشانی در این مجموعه با تلاش و زحمات کادرفنی و بازیکنان و حمایت های مدیرعامل به دست آمد و شما به دنبال نابودی آن بودید زیرا عقده ها و خواسته هاي شخصی را در کارهای اجرایی باشگاه وارد می کردید.

برای من جای تعجب دارد که چرا رادیو ورزش از شما به عنوان سخنگوی باشگاه دعوت به حضور روی خط برنامه کردند و به عقیده بنده بهتر است شما با کارنامه ای که به جا گذاشته اید، سکوت کنید و در مسائل مربوط به استقلال دخالت نکنید.

* انتقاد از عملکرد نظری در دوران حضور در استقلال؟

شما در مدت زمان حضور در استقلال به عنوان عضو هیات مدیره چه دستاوردی داشتید؟ خود شما باید پاسخگوی مشکلات استقلال باشید اما حالا که نزدیک به یک ماه است از باشگاه جدا شده اید، به عنوان مخالف و منتقد صحبت می کنید؟ در تمام مدت حضور در استقلال به دنبال تحمیل دوستان خود در عنوان های مختلف بودید و البته که حاشیه های فراوانی برای استقلال ساختید و در کشور عربستان و در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث خشم و ناراحتی سرمربی محترم تیم نیز شدید.

* صحبت پایانی؟

آقای نظری! به عنوان کلام پایانی به یاد داشته باشید، برنده این فضا سازی ها و صحبت ها قطعا شما نخواهید بود اما مطمئنا استقلال از حضور شما و رفتار شما بعد از جدایی از باشگاه صدمه های زیادی دیده و خواهد دید.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: شرایط فعلی حاصل عملکرد ضعیف مدیرعامل است؛ امیدی به همت مدیریت برای موفقیت استقلال ندارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار