صمد مرفاوی

مدیرفنی و مربی سابق تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: نه مشکلی با فرهاد مجیدی دارم و نه محمود فکری اما اگر واقعیت را نگویم، خودم را فریب داده‌ام، بنابراین صحبت نکنم بهتر است!

                   

به گزارش استقلال نیوز، صمد مرفاوی مدیرفنی و مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

              

* پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان؟

هر مدلی صحبت کنم، ممکن به دو طرف بربخورد. با کلمات هم نمی‌توانم بازی کنم و طور دیگری منظورم را برسانم، چون دوست دارم واقعیت‌ها را بگویم‌. نه مشکلی با فرهاد مجیدی دارم و نه محمود فکری اما اگر واقعیت را نگویم، خودم را فریب داده‌ام، بنابراین صحبت نکنم بهتر است.

متاسفانه تا حرفی می‌زنیم، انتقاد می‌کنند که چون از استقلال رفته‌اید، شروع به انتقاد می‌کنید. حرف بزنیم سیبل انتقادهای یکسری پیج‌ها در صفحات مجازی می‌شویم. آقایان فکر می‌کنند اگر حرف می‌زنیم در حال تخریب هستیم.

* حضور سرمربیان پرتعداد استقلالی در تیم‌های مختلف لیگ برتر؟

این موضوع نکته مثبتی است. بازیکنانی که سال‌ها در استقلال بازی کرده‌اند، نشان داده‌اند در امر مربیگری می‌توانند موفق باشند. من از حضور مربیان استقلالی استقبال می‌کنم و خوشحال می‌شوم. برخی‌ها می‌گویند کدام مربی استقلالی نتیجه گرفته است؟ آیا امیر قلعه‌نویی نتیجه نگرفته است؟ فرهاد مجیدی در استقلال چه نتایجی کسب کرده؟ محمود فکری نفت مسجدسلیمان را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آورد. جواد نکونام هم پیراهن استقلال را پوشیده و کار می‌کند. علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی نیز در تیم‌های‌شان بد نتیجه نگرفته‌اند. قرار نیست همه مربیان در لیگ جام بگیرند.

* رابطه سرمربیان استقلالی با یکدیگر خوب نیست؟

رقابت آنها برای موفقیت تیم‌های‌شان است. به عنوان مثال مجیدی دنبال برد استقلال بود و فکری دنبال موفقیت تیمش. آیا قبل و بعد از بازی با یکدیگر برخورد گرمی ندارند؟ آیا اگر در خیابان همدیگر را ببینند، برخوردی نخواهند داشت؟ بنابراین، طبیعی است در مسابقات هر کدام به فکر منافع تیم‌شان باشند.

* شانس قهرمانی پیروزی(پرسپولیس) در لیگ برتر بیشتر است یا سپاهان؟

پیروزی(پرسپولیس) بازی‌های راحت‌تری در پیش دارد. سپاهان باید در هفته پایانی با استقلال بازی کند. پیروزی(پرسپولیس) دو امتیاز بیشتر دارد و به لحاظ روحی آماده قهرمانی است، هر چند که فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و ممکن است معادلات زیادی رقم بخورد.

* در پایان لیگ حسرت چه چیزی را می‌خورد؟

حسرت چیزی را نمی‌خورم اما دوست داشتم چه ما باشیم و چه نباشیم، استقلال قهرمان لیگ می‌شد، امیدوارم استقلال در جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کند.

اخبار استقلال

          

   


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ محمود فکری قربانی جدید فرهاد مجیدی؛ استقلال ما به اینا نمی بازه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار