صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: بعد از برد داربی توقع داشتیم بازی خوبی از استقلال ببینیم، اما تا دقایق پایانی امکان داشت نفتی‌ها گل تساوی را بزنند

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

          

* برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان؟

بعد از برد دربی توقع داشتیم بازی خوبی از استقلال ببینیم، اما تا دقایق پایانی امکان داشت نفتی‌ها گل تساوی را بزنند و این سبک بازی در آزادی در شان استقلال نبود. ۵۰ روز دیگر با الهلال بازی داریم و نباید خودمان را گول بزنیم.

در این بازی طرح و برنامه‌ای از استقلال ندیدیم و باید با برنامه‌تر و پرقدرت ظاهر شویم. استقلال باید هر ۱۵-۱۰ دقیقه موقعیت گل خلق کند، اما در این بازی به جز دقایق ابتدایی موقعیت خاصی نداشتیم و تیم حریف جرئت پیدا کرد برای خلق موقعیت به زمین ما بیاید.

* عملکرد خط دفاع استقلال؟

فاز دفاعی تیم بد نیست، اما باز هم به حریفان موقعیت می‌دهیم. شاید نفت نتواند از موقعیت‌ها استفاده کند، اما الهلال این شرایط را ندارد. بهترین دفاع این است که تیم حریف را در زمین خودش نگه داریم. با اینکه کم گل خورده ایم، اما خط دفاعی هنوز کار دارد.

* تقابل محمود فکری با استقلال؟

محمود سالها در استقلال زحمت کشیده و قسمتی از تاریخ این باشگاه را نوشته است. تقابل با تیم محبوب همیشه سخت است و تیم فکری خوب بازی کرد. او در استقلال تیم خوبی بست، اما حواشی مانع موفقیتش شد.

* میدان دادن مجیدی به بازیکنان جوان؟

سبحان خاقانی خوب بازی کرد و گل زیبایی زد، آرش داجلیری قابلیت بازی در دفاع وسط و راست را دارد و در هفته‌هایی که وریا روی فرم نبود می‌توانست به استقلال کمک کند. جوانان را باید آرام آرام به تیم اضافه کرد و اگر یک بازیکن در ترکیب باشد بزرگتر‌ها می‌توانند به او کمک کنند، اما مثلا بازی همزمان ۳ بازیکن جوان ریتم تیم را به هم خواهند زد. قایدی در کنار دیاباته، اسماعیلی، چشمی و... بازیکن بزرگی شد.

* صعود تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی به لیگ برتر؟

به رضا و گروه خوبش تبریک می‌گویم. او با شرایط سخت تیمش را به لیگ برتر آورد و امیدوارم در سال‌های آینده به جایی که لیاقتش را دارد برسد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ محمود فکری قربانی جدید فرهاد مجیدی؛ استقلال ما به اینا نمی بازه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار