احمد مددی

شکایت صوری باشگاه استقلال از مدافع هتاک تیم پیروزی به دلیل عدم پرداخت هزینه دادرسی، رد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی که خود را هوادار ۳۵ ساله باشگاه استقلال و حافظ منافع این باشگاه می‌داند، لکه ننگ دیگری در کارنامه ننگین خود به ثبت رساند تا اینگونه به وزارت‌نشینان و دوستان خود در تیم پیروزی(پرسپولیس) خوش‌خدمتی کرده باشد.

معاون حقوقی باشگاه پیروزی در گفت‌و گو با فارس در خصوص دلیل رد شدن شکایت باشگاه استقلال از مدافع بی‌ادب این تیم گفت:

پس از شکایتی که باشگاه استقلال علیه محمدحسین کنعانی زادگان در کمیته انضباطی مفتوح کرد، هزینه دادرسی پرداخت نشد!
پس از آن، با وجود اخطار رفع نقص به استقلال، این باشگاه بار دیگر هزینه را پرداخت نکرد و به همین دلیل طبق بند ۵ ماده ۲۷ مقررات انضباطی دعوایش علیه مدافع پیروزی رد شد!

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال امروز پس از انتشار این خبر بلافاصله از شکایت این باشگاه از فرد مذکور به دادسرای عمومی و انقلاب خبر داد. البته صد در صد باید از طریق مراجع قضایی هم این شکایت پیگیری می شد اما هرگز این دلیلی موجه برای پس گرفتن شکایت از کمیته انضباطی و عدم پیگیری از این طریق نخواهد بود. قطعا شکایت در دادسرا زمان بر و وقت گیر است و با صدور حکم دادگاه بدوی، بازیکن هتاک به حکم صادره اعتراض خواهد کرد و این پروسه ممکن است چندین سال به طول انجامد و محکومیت احتمالی این بازیکن دیگر چه فایده ای خوهد داشت؟

مدافع تیم پیروزی با توجه به عدم پیگیری شکایت توسط باشگاه استقلال در کمیته انضباطی از محرومیتی سنگین و عدم حضور در بازی های حساس تیمش از جمله داربی حذفی گریخت و اینگونه است که می گوییم احمد مددی برای تیم رقیب خوش خدمتی می کند.

کسی که به راحتی آب خوردن از بازیکنان تیم خود به دادگاه شکایت می‌کند اما هنگامی که پای شکایت از بازیکن فحاش تیم رقیب به میان می‌آید اینگونه و با حربه کثیف "عدم پرداخت حق دادرسی" تنها به شکایتی نمادین اکتفا و حق میلیون‌ها استقلالی را زیر پا له می‌کند، قطعا نه استقلالی‌ است و نه لیاقت نشستن روی صندلی مدیریت این باشگاه را دارد.
او فقط جیره خور است..
جیره خور وزیر و معاونش.

 

اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

باشگاه استقلال از مدافع هتاک به دادسرای عمومی و انقلاب شکایت کرد

استقلالی‌ها خواهان محرومیت مادام‌العمر مدافع هتاک از حضور در تیم ملی/کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال قانون را سلیقه‌ای اعمال نکنند!

باشگاه استقلال از مدافع هتاک تیم پیروزی شکایت می کند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار