فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: فردا با تمام توان مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد و فوتبال ارزش این را ندارد که بخوایم شرافتمان را زیر سوال ببریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان از هفته سی ام لیگ برتر حضور پیدا کرد و پاسخگو خبرنگاران بود که در ادامه صحبت های ایشان را می خوانید:

 

* امیدوارم که یک فوتبال زیبا را شاهد باشیم

طبیعتا بازی بسیار سختی در پیش داریم. چون سپاهان در کورس قهرمانی است بازی حساسی داریم و امیدوارم فوتبال خوبی از دو تیم ببینیم. وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند قطعا مدیران این 2 باشگاه خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند. من به بازیکنانم گفتم قهرمانی ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم. فردا قطعا با تمام توان بازی می کنیم و پیشاپیش به قهرمان لیگ تبریک می گوییم و امیدوارم که یک فوتبال زیبا از استقلال و سپاهان و پرسپولیس و پیکان ببینیم.

 * فوتبال ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم

آقایان سمیعی و ساکت برای تیم هایشان زحمات زیادی کشیده اند، کادر فنی و بازیکنان این دو تیم خیلی تلاش کردند تا به این جا رسیده اند. تاکید می کنم فوتبال و قهرمانی ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم. فردا هم با تمام قدرت به میدان خواهیم رفت.

* یک فوتبال خوب و شرافتمندانه بازی خواهیم کرد

عرض کردم که قهرمانی هر چند اگر قرار باشد به تیم رقیب برسد ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم.به بازیکنان تیمم این موضوع را منتقل کرده ام مطمئنا فردا یک فوتبال خوب و شرافتمندانه بازی خواهیم کرد.

*  تمدید قرارداد تمامی بازیکنان جوانم را از باشگاه خواستم

متین کریم زاده و سینا خادم پور و سبحان خاقانی جوانان خوبی هستند و هر زمان فرصت شود برای ما بازی خواهند کرد.در مجموع از جوانان تیمم راضی هستم و از باشگاه هم خواستم که این نفرات حتما در تیم ما حفظ شوند.

* موسوی و مرادی تنها غایبان ما هستند

احمد موسوی را در اختیار نداریم، بابک مرادی هم در بازی فردا به دلیل محرومیت و البته مصدومیت حضور نخواهد داشت.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ من به اینا نمی‌بازم؛ ما به اینا نمی‌بازیم

دیدگاه‌ها  
تاج کبیر
0 #1 تاج کبیر 1400-05-09 11:30
با تشکر از سایت خوب اسقلال و همه مربیان و بازیکنان استقلال. خسته نباشید. ان شالله جام حذفی قهرمان میشیم. و این فصل هم با خوشی به اتمام برسه.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار